logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۲۰
[ شناسه خبر : ۱۱۲۸۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل امور اجتماعی استاندار زنجان:

افزایش ارزش زباله،زباله گردها را بیشتر کرده است/ضرورت اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا

افزایش-ارزش-زباله،زباله-گردها-را-بیشتر-کرده-است-ضرورت-اجرای-طرح-تفکیک-زباله-از-مبدا

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان: به دلیل افزایش ارزش زباله،تعداد افراد بیشتری زباله گردی می کنند.

مسیح الله سلطانی امروز در گفت و گو با خبرنگار  موج رسا; ؛اظهارداشت: آمار رسمی در خصوص زباله گردها در استان زنجان وجود ندارد.

وی با بیان اینکه تنها سه کودک زباله گرد از سوی بهزیستی استان زنجان شناسایی شده است،ادامه داد:اما به نظر می رسد تعداد زباله گردها در سال های اخیر افزایش یافته است.
این مسئول بیان داشت: بیشتر کودکان کار استان نسبت به جمع آوری کارتن اقدام کرده و یا در مزارها نسبت به فروش آب اقدام می کنند.
مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان خاطرنشان کرد: به این دلیل که بحث تفکیک زباله از مبدا در استان وجود ندارد بیشتر مردم و افرادی که نیاز مالی دارند مبادرت به این کار می کنند.
سلطانی افزود: به دلیل افزایش ارزش زباله تعداد افراد فعال در این حوزه افزایش یافته است و در اغلب کوچه ها و خیابان های شهر شاهد این موضوع هستیم.
وی برضرورت ساماندهی بحث زباله گردها تاکید کرد و گفت :در حال حاضر بخش خصوصی به این موضوع ورود کرده و شهرداری نیز تفکیک زباله از مبدا را در دستور کار دارد.
این مسئول تصریح کرد: در صورت اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا بسیاری از مشکلات حل شده و نیازی به افزایش زباله گردها نیست.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر