logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۱۸
[ شناسه خبر : ۱۱۲۸۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

ایستادگی و مقاومت راه امام خمینی‌(ره) است/ آمریکایی‌ها به دنبال ایجاد اختلاف و سستی در جامعه ما هستند

ایستادگی-و-مقاومت-راه-امام-خمینی‌(ره)-است-آمریکایی‌ها-به-دنبال-ایجاد-اختلاف-و-سستی-در-جامعه-ما-هستند

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به لزوم مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن گفت: ایستادگی و مقاومت راه امام خمینی‌(ره) است.

به گزارش موج رسا; آیت‌الله علی خاتمی امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر زنجان با اشاره به  برگزاری باشکوه نماز عید فطر در سطح استان زنجان اظهار کرد: گزارشات خوبی در این زمینه به دست ما رسیده و تاکید ما نیز در این زمینه برگزاری نماز عید فطر در نقاط مختلف شهر و استان بوده است.

وی با اشاره به  راهپیمایی معنادار روز قدس و تشکر از این حضور گسترده مردم ابراز کرد: حضور پیر و جوان، مرد و زن و اقشار مختف شایسته پایتخت شور و شعور حسینی بود.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه امسال حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس نقشه طرح معامله قرن را نقش برآب کرد، عنوان کرد: آمریکا، اسرائیل و برخی کشورهای مرتجع منطقه تصمیم گرفته بودند، باعث فراموشی فلسطین شوند اما روز قدس این نقشه را به شکست کشاند.

وی با اشاره به اینکه مردم فلسطین بیش از 70 سال است که مظلوم واقع شدند، خاطرنشان کرد: راهپیمایی روز قدس در 100 کشور جهان و 950 نقطه در ایران اسلامی برگزار شد که به طور یقین این حضور برای حمایت از فلسطین موثر است.

آیت‌الله خاتمی در ادامه به اشاره به حضور گسترده مردم در مراسم 14 خرداد ماه بیان کرد: توجه به قرآن نکته‌ای بود که مقام معظم رهبری برآن تاکید داشتند و از طرفی نخستین مسئله جهان  اسلام را آزادی قدس شریف و فلسطین دانستند.

وی با اشاره به زنده بودن گفتمان و خط امام خمینی(ره) تصریح کرد: ایستادگی و مقاومت در برابر دشمن راه امام راحل بود.

امام جمعه زنجان با اشاره به حضور ناوها و نیروهای آمریکایی در خلیج فارس اظهار کرد: آمریکایی‌ها قصد ایجاد رعب و وحشت داشتند اما وقتی ترسی از جانب ایران ندیدند، از مواضع‌شان عقب نشینی کردند.

وی با اشاره به شروط 12 گانه‌ای که وزیر خارجه برای آمریکا تعیین کرده بود، گفت: امروزه آمریکا با مقاومت ملت ایران از مواضع خود عقب نشینی کرده است اما احمق‌تر از آمریکایی‌ها مشاور امیر امارات متحده عربی است که برای ایران شروط 6 گانه تعیین کرده است.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه طبق فرموده مقام معظمم رهبری سخنان این روزهای آمریکایی‌ها زرنگ‌بازی سیاسی است، عنوان کرد: اگر مسئولان کمر همت ببندند و شب و روز نداشته و از امکانات کشور استفاده کنند به طور یقین پیشرفت‌های زیادی نصیب کشور خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه پیشنهاد آمریکایی‌ها برای مذاکره با ایران در جهت ایجاد اختلاف در جامعه و سستی بین مسئولان است، ابراز کرد: آمریکایی‌ها با این زرنگ‌بازی سیاسی می‌خواهند جامعه ما را دو تکه کنند.

امام جمعه زنجان همچنین حضور مردم در مساجد برای برگزاری نماز جماعت را راضی کننده ندانست و تاکید کرد: این حضور شایسته پایتخت شور و شعور حسینی نیست و کسانی که در امر مسجد فعالیت دارند باید تلاش بیشتری در این زمینه داشته باشند.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر