logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۳
[ شناسه خبر : ۱۱۲۸۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان:

برنامه‌های توزیع برق زنجان برای گذر از پیک بار تابستان اعلام شد/ بسته‌های تشویقی برای کم مصرف‌ها ارائه می‌شود

برنامه‌های-توزیع-برق-زنجان-برای-گذر-از-پیک-بار-تابستان-اعلام-شد-بسته‌های-تشویقی-برای-کم-مصرف‌ها-ارائه-می‌شود

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با اشاره به برنامه‌های توزیع برق زنجان برای گذر از پیک بار تابستان گفت: برای کم مصرف‌ها بسته‌های تشویقی ارائه می‌شود.

علیرضا علیزاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به تشویق مشترکان برق به همکاری با این شرکت برای کنترل پیک‌بار شبکه سراسری برق را از اهداف برنامه‌های پاسخگویی پیک بار شرکت توزیع نیروی برق عنوان کرد و گفت: ایجاد ذخیره تولید مناسب در هنگام پیک شبکه برق کشور و جلوگیری از توسعه غیرفنی و غیراقتصادی شبکه سراسری برق از اهدافی است که این شرکت در برنامه‌های خود پیگیر است.

وی جلوگیری از هرگونه خاموشی ناخواسته در شبکه سراسری برق و تداوم پایدار برق‌رسانی به مشترکان را از اهداف اصلی شرکت توزیع نیروی برق استان دانست و عنوان کرد: برای این چشم‌انداز برنامه‌های ذخیره عملیاتی مختلفی در نظر گرفته شده است و با توجه به میزان مصرف صنایع و کشاورزی، مدیریت مصرف این دو بخش از مهمترین عملیاتی است که می‌تواند به کاهش خاموشی‌های تابستان کمک فراوانی کند و به همین سبب نشست‌های مختلفی با صنایع استان برگزار و همچنین اطلاع‌رسانی‌های جامعی در بخش کشاورزی انجام شده است تا بتوانیم با حمایت این بخش‌ها از پیک‌بار تابستان طبق برنامه 098 ابلاغ شده از سوی وزارت نیرو امسال میزان خاموشی‌ها را در کشور به صفر برسانیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان ادامه داد: سهمیه مدیریت مصرف در بحث کشاورزی به مقدار 5.17 مگاوات، بخش صنعت 35.44 مگاوات و سهمیه مدیریت مصرف CNG به مقدار 2مگا وات بوده که امیدواریم با تفاهم‌نامه‌هایی که با این بخش‌ها در حال انعقاد است مصرف این بخش‌ها را مدیریت کنیم.

وی میزان پاداش‌های پرداخت شده به بخش‌های مختلف در گذر از پیک بار تابستان سال پیش را مبلغ 26میلیارد و 277میلیون و 648هزار و 693 ریال اعلام کرد و افزود: امسال نیز برای مشترکان همکار در بخش‌های مختلف بسته‌های تشویقی متنوعی پیش‌بینی و ارائه شده است.

علیزاده گفت: برنامه کاهش بار برنامه‌ریزی شده مشترکان دیماندی اداری و سایر مصارف، برنامه استفاده از مولدهای اضطراری (خود تامین)، برنامه قطع بار برنامه‌ریزی شده ایستگاههای سوخت گاز طبیعی را از سایر اقدامات شرکت توزیع نیروی برق برای پیک بار تابستان است.

وی با اعلان اینکه، سهمیه مصرف اداره‌ها، سازمان‌ها و ارگان‌ها 5.4 مگاوات است عنوان کرد: با مساعت استانداری زنجان جابجایی ساعات اداری در بازه زمانی 15خرداد تا 15 شهریور، مدیریت مصرف برق در سازمانها، به مدار آوردن مولدهای اضطراری در ساعات اوج مصرف، از برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان، با بیان اینکه حذف قبض‌های کاغذی برق را از برنامه‌های در دست اقدام شرکت است گفت: براساس چشم انداز 1404 این شرکت و به صفر رساندن مراجعه حضوری مشترکان به امورهای برق استان، حذف قبض‌های کاغذی با هدف تسریع در خدمات‌رسانی و حفظ منابع طبیعی کشور صورت می‌گیرد و شرکت توزیع نیروی برق برای جایگزینی این قبض‌ها سامانه پیامکی جامعی را طراحی کرده است که مشترکان با دریافت پیامک از میزان مصرف نیروی برق خود آگاه خواهند شد.

وی عنوان کرد: مشترکان می‌توانند از طریق نرم افزار سامانه برق زنجان(سبز) و سایت اینترنتی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گزارش علاوه بر کارکرد برق خود کلیه خدمات و درخواست‌های خود را دریافت کنند.    

//ع

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر