logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۱
[ شناسه خبر : ۱۱۲۸۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
عضو شورای شهر زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

وضعیت چاله‌های شهر زنجان مردم را ناراضی کرده است/ فرآیند تولید و پخش آسفالت در زنجان استاندارد نیست

وضعیت-چاله‌های-شهر-زنجان-مردم-را-ناراضی-کرده-است-فرآیند-تولید-و-پخش-آسفالت-در-زنجان-استاندارد-نیست

عضو شورای شهر زنجان با اشاره به وصعیت آسفالت شهر گفت: وضعیت چاله‌های شهر زنجان مردم را ناراضی کرده است.

حمیدرضا حمیدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه یک چهارم بودجه شهرداری صرف موضوع آسفالت در شهر می‌شود، اظهار کرد: ما هر سال همان چاله‌هایی را ترمیم می‌کنیم که سال گذشته ترمیم کرده بودیم و از طرف دیگر هر سال این چاله‌ها افزایش نیز می‌یابد که مردم را بسیار ناراضی کرده است.

وی با اشاره به اینکه وضعیت آسفالت برخی از خیابانهای شهر مانند خیابان ابتدای میان شود به طرف مقدم مطلوب است، ابراز کرد: آسفالت این خیابان حدود 11 سال پیش انجام شده و اگر دقت کنیم در این خیابان هیچ مشکلی نداریم و این به خاطر انجام زیرسازی مناسب و عدم کنده کاری است.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر زنجان بیان کرد: اگر در ایجاد و حفظ معابر شهرداری برنامه‌ای را آغاز و زیرسازیهایی را انجام دهد، در آینده ما شاهد وضعیت مناسب آسفالت خیابانهای شهر خواهیم بود.

وی با بیان اینکه مصالحی در زنجان برای آسفالت استفاده می‌شود که استاندارد نیستند، خاطرنشان کرد: در فرآیند تولید آسفالت نیز مشکلاتی وجود دارد که این موارد در حال حل شدن است.

حمیدی با اشاره به لزوم رعایت پروتکلها در بحث آسفالت عنوان کرد: ما مشاوری را برای نظارت بر پروتکلها استفاده خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه در آسفالت ریزی در سطح شهر نیز باید نظارت دقیقی وجود داشته باشد، ادامه داد: در بحث آسفالت حتما باید از پیمانکاران استفاده کنیم و در کنار این موضوع سامانه‌ای وجود داشته باشد تا رصد کنیم مشکلات ایجاد شده مربوط به کوتاهی کدام پیمانکار بوده است.

عضو شورای شهر زنجان با اشاره به اینکه اکنون مشخص نیست که پیمانکار به چه اندازه آسفالت مصرف می‌کنند، اظهار کرد: با راه اندازی این سامانه همه چیز مشخص خواهد شد.

وی تصریح کرد: اگر این سامانه راه اندازی شود، خدمت بزرگی برای شهر و شهروندان زنجانی است چرا که آسفالت ریزی شهر مدیریت شده و از هزینه‌های اضافی و نارضایتی‌های مردم کاسته می‌شود.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر