logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۲
[ شناسه خبر : ۱۱۲۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان:

بازدید گردشگران از حسینیه اعظم زنجان، حسینیه اعظم زنجان یکی از اماکن توریستی مذهبی استان زنجان است+ تصاویر

بازدید-گردشگران-از-حسینیه-اعظم-زنجان،-حسینیه-اعظم-زنجان-یکی-از-اماکن-توریستی-مذهبی-استان-زنجان-است+-تصاویر

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان با بیان اینکه به مناسبت عید نوروز و ایام تعطیلات برنامه‌های متعددی در حسینیه اعظم زنجان در حال اجرایی برگزاری است و این برنامه ها  تا 12 فروردین ادامه دارد، گفت: حسینیه اعظم، یکی از اماکن توریستی مذهبی استان است.

مجتبی شهامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا;  با بیان اینکه حسینیه اعظم زنجان تا 12 فروردین، آماده پذیرایی مسافران و زائران نوروزی برای بازدید است، اظهار کرد: حسینیه اعظم، یکی از اماکن توریستی مذهبی استان است.

وی با بیان اینکه حسینیه اعظم زنجان هر روز از ساعت ۹ صبح تا نماز ظهر و از 16.30 تا نماز مغرب و عشا آماده پذیرایی از مسافران است، افزود: مسافران نوروزی با شور حال خاصی از این مکان مذهبی در حال بازدید هستند.

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان با اشاره به برپایی نمایشگاهی در حسینیه اعظم زنجان در ایام تعطیلات، بیان کرد: این نمایشگاه در قالب تصاویری از مراسم‌ های برگزار شده در مناسبت‌ های مختلف در این مکان مذهبی در حال برگزاری است.

شهامی با اشاره به تعبیه غرفه ‌های متعدد در حسینیه اعظم زنجان طی ایام نوروز، تصریح کرد: یکی از این غرفه‌ها غرفه کودکان است که کودکان زیادی روزانه از این غرفه بازدید می کنند.

وی با اشاره به برپایی نمایشگاهی از اشیای قدیمی با قدمت تاریخی 50 ساله در حسینیه  اعظم زنجان، اظهار داشت: این سری از وسایل ها در معرض دید از اشیای قدیمی هدیه شده به حسینیه اعظم است.

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان با اشاره به توزیع بروشور گردشگری، توزیع بسته‌های متبرک حسینیه اعظم، برپایی غرفه قرآن بخوان، برپایی سفره هفت سین، برپایی غرفه عکاسی، پخش کلیپ‎های  موضوعی و تربیتی و توزیع کتاب شرح دلداگی در بین زائران نوروزی، گفت: طرح ویژه نوروزی در حسینیه اعظم زنجان از روز دوم تا دوازدهم فروردین ماه در حال برگزاری است.

شهامی با تشكر از حضور و مشاركت بيش از ۲۰ نفر از خادمين افتخاری حسینیه اعظم زنجان در برگزاری این مراسم، افزود: همراهی اين خادمين، عامل اصلی ارائه خدمات به ميهمانان نوروزی محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه حسینیه اعظم زنجان دهمین میراث معنوی کشور و یکی از مراکز معنوی و مقدس در بین شیعیان است، اظهار داشت: حسینیه اعظم زنجان با قدمتی400 ساله افتخار زنجانی ها است که در سال های اخیر به یکی از مکان‌های توریست مذهبی استان زنجان تبدیل شده است.

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان با اشاره به شهرت حسینیه اعظم زنجان در بحث گردشگری مذهبی و شناختی که مردم کشور از این مکان به علت عزاداری باشکوه دهه نخست محرم و به ویژه روز هشتم این ماه دارند، اضافه کرد: حسینیه اعظم در طول سال شاهد حضور زائران زیادی از تمام نقط کشور است.

شهامی با بیان اینکه به طور متوسط حسینیه اعظم زنجان در ایام نوروز روزانه پذیرای 700 زائر است، گفت: حسینیه اعظم زنجان یکی از مقاصد گردشگران نوروزی به لحاظ شهرت حسینیه اعظم زنجان است.

وی با بیان اینکه سال گذشته در تعطیلات نوروز 7 هزار نفراز این مکان مقدس بازدید کردند، اظهار داشت: نمایشگاه عکس و غرفه نقاشی کودکان نیز درمسجد حسینیه اعظم برپا است.

حسینیه اعظم زنجان

حسینیه اعظم زنجان

ح

حسینیه اعظم زنجان

حسینیه اعظم زنجان

//پ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر