logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۴
[ شناسه خبر : ۱۱۲۷۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون استاندار زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

پیگیری 3 شرکت برای واردات مستقیم دام زنده به استان زنجان/ معاون اول رئیس جمهور و تعدادی از وزرا به زنجان سفر می‌کنند

پیگیری-3-شرکت-برای-واردات-مستقیم-دام-زنده-به-استان-زنجان-معاون-اول-رئیس-جمهور-و-تعدادی-از-وزرا-به-زنجان-سفر-می‌کنند

معاون اقتصادی استاندار زنجان از پیگیری 3 شرکت برای واردات مستقیم دام زنده به استان زنجان خبر داد.

فرامرز نیک‌سرشت در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به انجام رایزنی‌ها برای وردات دام زنده به استان زنجان اظهار کرد: ما این آمادگی را در استان داریم و مسائل زیرساختی نیز فراهم است.

وی با بیان اینکه اداره کل دامپزشکی، فرودگاه و جهاد کشاورزی نیز آمادگی لازم را برای تحقق این امر دارند، ابراز کرد: شرکتهای بازرگانی تجاری می‌توانند مجوزهای لازم را برای این موضوع بگیرند.

معاون اقتصادی استاندار زنجان با اشاره به اینکه سه شرکت در استان زنجان سابقه واردات گوشت گرم را دارند، عنوان کرد: تا این لحظه سه شرکت برای وردات دام زنده اعلام آمادگی کرده و پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه ما در بحث مدیریتی این موضوع هیچ مشکلی نداریم، خاطرنشان کرد: باید دید که بخش خصوصی چطور کارهایش را در این زمینه پیش می‌برد.

نیک‌سرشت با اشاره به سفر معاون  اول رئیس جمهور به استان زنجان گفت: این  سفر بعد از ماه مبارک رمضان انجام خواهد شد اما زمان دقیق سفر را  قطعی نکرده‌ایم.

وی بیان کرد: معاون اول رئیس جمهور در این سفر برخی از واحدهای تولیدی استان را افتتاح خواهند کرد و از نردیک مسائل استان را مورد بررسی قرار می‌دهند.

معاون اقتصادی استاندار زنجان اظهار کرد: در کنار این، سفر تعدادی از وزرا از جمله وزرای کار و صنعت و همچنین راه و شهرسازی نیز برای سفر به استان هماهنگ شده است.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر