logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۳۸
[ شناسه خبر : ۱۱۲۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان خبرداد

ثبت نام 2926 نفر در انتخابات شورای شهر استان زنجان

ثبت-نام-2926-نفر-در-انتخابات-شورای-شهر-استان-زنجان

مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان گفت: تا کنون دو هزار و 926 نفر در انتخابات شورای شهر و روستای استان زنجان ثبت نام کرده اند.

 

بهروز مهدوی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا;اظهار داشت:دو هزار و 926 نفر در انتخابات شورارهای شهر و روستا های استان زنجان تاکنون شرکت کرده اند.

وی با بیان اینکه از این تعداد ۴۲۱ نفر شوراهای شهر و ۲ هزار و ۴۶۶ داوطلب از روستاهای استان هستند، اضافه کرد:از این تعداد ۸۹ نفر خانم و دو هزار و ۵۳۵ نفر از ثبت نام کنندگان آقا هستند.  

مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان تصریح کرد: ثبت نام از داوطلبین انتخابات پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان زنجان همزمان با سراسر کشور از ۳۰ اسفند ماه سال گذشته آغاز شده است.     

مهدوی با بیان اینکه ثبت نام از داوطلبین تا ۶ فروردین ماه سال جاری ادامه دارد، بیان داشت:براساس برنامه زمانبندی وزارت کشور، ۲۹ اردیبهشت سال ۹۶ دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سراسر کشور برگزار می شود.   

وی با اشاره به اینکه امروز آخرین مهلت نام نویسی برای داوطلبان شرکت درانتخابات شهر و روستا محسوب می شود، افزود: داوطلبان برای ثبت نام تا ۲۴ امشب فرصت دارند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر