logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۴۸
[ شناسه خبر : ۱۱۲۵۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان:

اجرای طرح استاندارد سازی کنتور‌های آب در سطح استان زنجان/ انشعابات غیرمجاز آب شرب در زنجان شناسایی شدند

اجرای-طرح-استاندارد-سازی-کنتور‌های-آب-در-سطح-استان-زنجان-انشعابات-غیرمجاز-آب-شرب-در-زنجان-شناسایی-شدند-

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با اشاره به اجرای طرح استاندارد سازی کنتور‌های آب در سطح استان زنجان گفت: با اجرای کنتور خراب در شهرهای استان زنجان استاندارد سازی و تعویض شدند.

علیرضا جزء قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اجرای طرح شناسایی انشعابات غیرمجاز در استان زنجان اظهار کرد: میزان انشعابات غیرمجاز شناسائی شده در سال جاری تاکنون 77 فقره پس از طی مراحل قانونی تبدیل به مجاز شده و مابقی نیز در اسرع وقت از غیرمجاز به مجاز تبدیل می‌شود.

وی افزود: بیشترین تعداد انشعابات غیر مجاز شناسائی شده به ترتیب مربوط به شهرهای زنجان و قیدار بوده و شهرهای آببر، دندی ،حلب، چورزق و نیک‌پی نیز از شهرهایی بودند که هیچ انشعاب غیرمجازی نداشتند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با اشاره به اینکه استفاده از انشعابهای غیرمجاز جرم محسوب شده و پیگرد قانونی دارد افزود: شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با آن دسته از افرادی که به صورت خود اظهاری به قانونی کردن انشعاب آب اقدام کنند، همکاریهای لازم را خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه حجم زیادی از آب شرب شبکه توزیع شهری به دلیل تخلف برخی افراد و استفاده غیرمجاز در بخش‌های کشاورزی، باغداری و صنعتی هدر می‌رود گفت: به همین منظور شناسائی و جمع آوری این نوع انشعابات به صورت مستمر پیگیری شده و در دستور کار قرار دارد.

جزء قاسمی افزود: در سال گذشته شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بیش از هزار و 400 فقره انشعاب غیر مجاز را در شهرهای استان زنجان شناسائی و هزار و 100 فقره از این انشعابات را به مجاز تبدیل کرد.

وی تصریح کرد: در 2 ماهه نخست سال جاری نیز 164 فقره انشعاب غیر مجاز در شهرهای استان زنجان شناسایی و جمع آوری شده است.

مدیرعامل شرکت آبفای استان زنجان در مورد اجرای طرح استاندارد سازی کنتورهای آب در زنجان اظهار داشت: بیش از 6 هزار فقره کنتور جهت استاندارد سازی و تعویض شناسایی شدند که از این تعداد کنتور خراب 640 فقره در 2 ماهه نخست سال جاری تعویض و استاندارد سازی شده است.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر