logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۶
[ شناسه خبر : ۱۱۲۴۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان:

شهرک صنعتی شماره یک زنجان به خطوط ریلی کشور متصل می‌شود

شهرک-صنعتی-شماره-یک-زنجان-به-خطوط-ریلی-کشور-متصل-می‌شود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان در مورد پروژه اتصال شهرک صنعتی شماره یک زنجان به خطوط ریلی گفت: بدنبال این هستیم این پروژه تا پایان امسال تحقق یابد.

ایرج احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اتصال شهرک شماره یک زنجان به خطوط ریلی گفت: این پروژه در دست اقدام بوده و از طرف شهرک صنعتی همه اقدامات لازم صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه امیدواریم تا پایان سال باراندازی کالاهای صادراتی در این شهرک اتفاق بیفتد عنوان کرد: پروژه‌های راه آهن نیز با اولویت انجام می‌شود و امیدواریم از سوی راه آهن نیز این اقدام صورت بگیرد و تا پایان سال شاهد تحقق این پروژه باشیم.

وی عنوان کرد: اگر این پروژه تحقق یابد دومین یا سومین شهرک صنعتی ایران است که به خطوط ریلی کشور متصل می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان در خصوص شهرک صنعتی هیدج و افزایش تقاضا در این شهرک صنعتی عنوان کرد: به دلیل بالا بودن تقاضا در این شهرک صنعتی با کمبود زمین مواجه هستیم.

وی در خصوص تک برگی اسناد این شهرک بیان کرد: این اسناد پس از تعیین تکلیف پرونده حقوقی این شهرک که هم اکنون در مرحله رسیدگی است، صادر خواهد شد.

احمدی ایجاد شبکه جمع‌آوری و تصفیه خانه فاضلاب در شهرک صنعتی هیدج را جزو برنامه‌های شرکت شهرکهای صنعتی استان عنوان کرد و گفت: امسال فرایند طراحی تصفیه خانه فاضلاب در این شهرک آغاز می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان بیان کرد: احداث ساختمان اداری در این شهرک از دیگر برنامه‌های اولویت‌دار است که در صورت تامین اعتبار نسبت به آغاز عملیات اجرایی آن اقدام خواهد شد.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر