logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۳۲
[ شناسه خبر : ۱۱۲۴۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان خبر داد

سخنرانی وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم 14 خرداد زنجان/ حرکت دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان همزمان با 14 خرداد

سخنرانی-وزیر-اسبق-فرهنگ-و-ارشاد-اسلامی-در-مراسم-14-خرداد-زنجان-حرکت-دسته-عزاداری-حسینیه-اعظم-زنجان-همزمان-با-14-خرداد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: سخنران ویژه برنامه بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) حسینی وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

سعید حسینی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: به درستی امام خمینی (ره) روح بلند خداوند متعال بود که در کالبد زمان همیشه در دفتر افتخارات ایران اسلامی و در قلوب و حافظه ملت ایران جاویدان است.

وی با بیان اینکه به منظور تکریم و برگزاری باشکوه مراسم های 14 و 15 خرداد برنامه ریزی های لازم انجام شده است، خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) به عنوان پایه گذار نهضت اسلامی با هدایت های داهیانه خود کشتی انقلاب اسلامی را به مقصد رساندند به طوری که مقام معظم رهبری فرمودند:"این انقلاب بی نام خمینی در هیچ جای جهان شناخته شده نیست".

این مسئول بیان داشت: مراسم های ویژه 14 و 15 خرداد به صورت ویژه در زنجان برگزار می شود و در مرکز استان نیز این مراسم از ساعت 11 صبح با سخنرانی حسینی وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی در امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان با حضور مردم و مسئولان برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان خاطرنشان کرد: حرکت دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان نیز همزمان با 14 خرداد از ساعت 10 صبح از محل این مسجد تا امامزاده سید ابراهیم (ع) برگزار می شود.

حسینی بیان داشت: مراسم بزرگداشت شهدای قیام خونین 15 خرداد نیز 14 خرداد از ساعت 10 شب در امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان با سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان زنجان برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری برنامه های بزرگداشت 14 و 15 خرداد در شهرستان های استان، افزود: این مراسم در شهرستان ابهر  روز 13 خرداد در مسجد خاتم الانبیا بعد از نماز ظهر و عصر با سخنرانی حجت الاسلام قائمی برگزار می شود.

این مسئول با اشاره به برگزاری مراسم بزرگداشت در مسجد جامع شناط در روز 14 خرداد بعداز نماز ظهر و عصر با سخنرانی حجت الاسلام قائمی، گفت: این مراسم در هیدج در مسجد صاحب الزمان 13 خرداد، 10 شب با سخنرانی حجت الاسلام زارعی امام جمعه این شهر برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان مراسم بزرگداشت 14 و 15 خرداد در صائین قلعه در مسجد صاحب الزمان 13 خرداد ساعت10 شب با سخنرانی حجت الاسلام رحیمی امام جمعه ابهر برگزار می شود.

حسینی خاطرنشان کرد: همچنین مراسم 14 و 15 خرداد در شهرستان ماهنشان در مسجد ولیعصر همزمان با 13 خرداد 11 صبح با سخنرانی حجت الاسلام زاهدی پور امام جمعه این شهر برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری این مراسم در مسجد جامع دندی روز 13 خرداد از ساعت 11 صبح با سخنرانی حجت الاسلام خورشیدی اطهر،گفت: این مراسم در مسجد جامع زرین آباد بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می شود.

این مسئول ادامه داد: مراسم بزرگداشت 14 و 15 خرداد درسلطانیه در مسجد باب الحوائج 13 خرداد بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان بیان داشت: این مراسم در شهرستان طارم در مسجد جامع آببر 13 خرداد بعداز نماز مغرب و عشا با سخنرانی حجت الاسلام صادقی پور برگزار می شود.

حسینی از برگزاری مراسم 14 و 15 خرداد در خرم دره در مسجد محمد رسول الله همزمان با 14 خرداد بعد از نماز مغرب و عشا خبرداد و گفت: در قیدار نیز این مراسم در مسجد فاطمه الزهرا  13 خرداد 10 شب با سخنرانی سردار کرمی،فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان برگزار می شود.

وی گفت: این مراسم در مسجد جامع سجاس نیز13 خرداد 10 شب وزرین رود در مصلی نماز جمعه 13 خرداد 10 شب با سخنرانی حجت الاسلام عیوضی برگزار می شود.

این مسئول تصریح کرد: مراسم بزرگداشت 14 و 15 خرداد نیز در افشار در مسجد جامع این شهر در 13 خرداد 10 شب،نوبهار در مسجد جامع 13 خرداد و نیک پی در سالن جهاد کشاورزی 14 خرداد 10 صبح برگزار می شود.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر