logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۸
[ شناسه خبر : ۱۱۲۳۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر‌کل تعزیرات حکومتی استان زنجان:

محموله سیگار قاچاق بیش از یک میلیارد ریالی در زنجان توقیف شد/ طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا ادامه دارد

محموله-سیگار-قاچاق-بیش-از-یک-میلیارد-ریالی-در-زنجان-توقیف-شد-طرح-تشدید-مقابله-با-قاچاق-کالا-ادامه-دارد

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان در مورد اقدامات مبارزه با قاچاق کالا در زنجان گفت: مقابله با قاچاق در زنجان ادامه‌دار بوده و در این راستا یک محموله سیگار در زنجان کشف و ضبط شد.

مرتضی ممیزی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به طرح مقابله با قاچاق کالا در استان زنجان اظهار کرد: یک محموله بزرگ سیگار قاچاق که در منزل مسکونی انبار شده بود توسط ماموران و بازرسان کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به ارزش ریالی این محوله افزود: ارزش محموله بیش از یک میلیارد و دویست میلیون ریال برآورد شده است.

مدیر‌کل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به اینکه سیر مراحل احراز قاچاق بودن کالا طی شده است افزود: این محموله با گزارش مردمی کشف شد و مردم همکاری خوبی در مقابله با قاچاق و احتکار کالا در سطح استان دارند.

وی عنوان کرد: پس از دریافت گزارشات مردمی و اخذ مجوز قضایی‌، تعداد بیش از 360 هزار نخ سیگار از منزل مورد نظر توسط پلیس آگاهی کشف و ضبط شد.

ممیزی تصریح کرد: ارزش این محموله بیش از یک میلیارد و دویست میلیون ریال بوده و در این رابطه نیز یک نفر به عنوان متهم به شعب این اداره کل معرفی و پرونده تحت رسیدگی قرار گرفت.

لازم به ذکر است دو انبار نگهداری و دپو روغن موتور در زنجان با همراهی و هماهنگی مراجع قضایی و پلیس آگاهی کشف و برای بررسی بیشتر محموله‌ها توقیف شدند.

از ابتدای ماه رمضان نیز با اجرای طرح تشدید نظارت و بازرسی‌ها ارزش کشفیات انبارهای احتکار کالا 20 میلیارد ریال برآورد شده است.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر