logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۳
[ شناسه خبر : ۱۱۲۳۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان به موج رسا خبر داد

آغاز زمان استعفای داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس یازدهم در استان زنجان/ تشکیل کمیته‌های اجرایی انتخابات به ریاست فرمانداران در تمامی شهرستانها

آغاز-زمان-استعفای-داوطلبان-شرکت-در-انتخابات-مجلس-یازدهم-در-استان-زنجان-تشکیل-کمیته‌های-اجرایی-انتخابات-به-ریاست-فرمانداران-در-تمامی-شهرستانها

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان از آغاز زمان استعفای داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس یازدهم در استان زنجان خبر داد.

خیرالله ترخانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به آغاز زمان استعفای داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار: مهلت استعفای داوطلبان شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس از 10 تا 16 خردادماه خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه تاکنون هیچ گزارش استتعفایی به دست ما نرسیده است، ابراز کرد: افراد باید طبق قانون در مهلت تعیین شده از سمتهایی که مشمول استعفا هستند، کنار رفته و استعفای خود را تقدیم کنند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان با بیان اینکه ما در شهرستانها به جای ستاد انتخابات کمیته اجرایی انتخابات داریم که ریاست آن برعهده فرمانداران است، عنوان کرد: داوطلبان باید 6 ماه قبل از ثبت نام از سمت‌های مشمول استعفا کنار بروند و در زمان ثبت نام یعنی آذر ماه هیئت‌های اجرایی نیز تشکیل خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه به دنبال برگزاری یک انتخابات سالم و پرشور هستیم، گفت: هماهنگی‌های خوبی در استان برای برگزاری انتخابات مجلس در حال انجام است.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر