logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۵۸
[ شناسه خبر : ۱۱۲۳۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاندار زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

آسیب‌شناسی انتخابات گذشته را با جدیت دنبال می‌کنیم/ هیچ کس نباید فراتر از قانون زیاده‌خواهی کند

آسیب‌شناسی-انتخابات-گذشته-را-با-جدیت-دنبال-می‌کنیم-هیچ-کس-نباید-فراتر-از-قانون-زیاده‌خواهی-کند

استاندار زنجان با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس گفت: آسیب‌شناسی انتخابات گذشته را با جدیت دنبال می‌کنیم.

فتح‌اله حقیقی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال 98 اظهار کرد: ما در درجه نخست باید انتخابات گذشته را به صورت ریز آسیب شناسی کنیم.

وی با بیان اینکه باید ببنیم چه آسیبی در انتخابات گذشته وجود داشته است، ابراز کرد: بدون آسیب شناسی انتخابات نمی‌توانیم نتیجه مثبتی گرفته و مدیریت درستی را انجام دهیم.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه آسیب شناسی انتخابات توسط معاونت سیاسی استانداری زنجان انجام  می‌شود، افزود: موضوع دیگر در خصوص انتخابات این است که بخشهای اجرا و نظارت ضمن اینکه وظایف قانونی خودشان را انجام می‌دهند، باید در کنار همدیگر قرار گیرند.

وی با بیان اینکه اگر هیئت اجرایی و هیئت نظارت در کنار هم قرار گیرند هیچ کس نمی‌تواند فراتر از قانون زیاده خواهی کند، عنوان کرد: بزرگترین رمز برگزاری انتخابات سالم جلوگیری از زیاده‌خواهی‌ها است که این با در کنار هم قرار گرفتن هیئت نظارت و هیئت اجرایی میسر خواهد شد.

حقیقی تصریح کرد: کسانی که انتخابات را برگزار می‌کنند، باید تسلط جامعی نسبت به انتخابات داشته باشند، اکنون آسیب شناسی ما مدتهاست که در حال انجام است. ما جلسه‌ای را با رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان زنجان برگزار کردیم که مباحث خوبی در این جلسه مطرح شد.

وی با بیان اینکه از آسیب شناسی‌های انجام شده هیئت نظارت نیز استفاده خواهیم کرد، خاطرنشان کرد: باید آسیب شناسی را واحد کرده و مشخص کنیم چه اشکالی در انتخابات گذشته بوده است.

استاندار زنجان با بیان اینکه سعی کردیم از افرادی استفاده کنیم که سابقه خوبی در برگزاری انتخابات دارند، اظهار کرد: بافاکتورهایی که ما با حساسیت کنار هم جمع کردیم به دنبال برگزاری انتخابات سالم و پرشور هستیم.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر