logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۲۱
[ شناسه خبر : ۱۱۲۳۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
در صورت موافقت استاندار زنجان؛

ساعت کاری ادارات زنجان در فصل تابستان تغییر می کند/ ضرورت استفاده از ظرفیت دهیاران و شوراها برای مهار آتش‌ سوزی‌

ساعت-کاری-ادارات-زنجان-در-فصل-تابستان-تغییر-می-کند-ضرورت-استفاده-از-ظرفیت-دهیاران-و-شوراها-برای-مهار-آتش‌-سوزی‌

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان گفت: در صورت موافقت استاندار زنجان؛ساعت کاری ادارات زنجان در فصل تابستان تغییر می کند.

به گزارش موج رسا; مهرداد سلطانی روز شنبه در جلسه شورای مدیریت بحران استان زنجان اظهار داشت: تغییر ساعت کاری ادارات در فصل تابستان به منظور کنترل مصرف برق در استان انجام می شود.

وی با بیان اینکه در صورت موافقت استاندار و با اطلاع ‌رسانی اداره کل مدیریت بحران استان این موضوع انجام می شود، خاطرنشان کرد: تغییر ساعت کار ادارات مربوط به تمام روزهای فصل تابستان نیست.

این مسئول با اشاره به گرمای هوا در تابستان، ادامه داد: به غیر از شهرستان طارم، گرمای شدیدی در سایر مناطق استان تجربه نمی شود و  تغییر ساعت ادارات و سایر برنامه‌ های مدیریت و کنترل مصرف برق برای کمک به تأمین برق مورد نیاز استان‌ های گرمسیری است.

سلطانی افزود: دستگاه ‌های اجرایی در صورت نیاز می توانند از ژنراتورهای برق استفاده کرده و همکاری لازم را با شرکت توزیع نیروی برق استان داشته باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان با اشاره به افزایش میزان بارندگی‌ ها، گفت: نیروگاه ‌های برق ‌آبی در مدار است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

سلطانی بر ضرورت صرفه ‌جویی در مصرف برق تاکید کرد و گفت: نباید به این بهانه، روشنایی پارک ‌ها خاموش شود.

وی خاطرنشان کرد: در زمینه  مهار آتش‌ سوزی‌ ها می ‌توان آموزش‌ های لازم ارائه کرده و در این زمینه از ظرفیت دهیاران و شوراهای اسلامی شهر و روستا بهره مند شد.

این مسئول با بیان اینکه تغییر شرایط اقلیمی سبب بادخیز شدن استان زنجان شده است، ادامه داد: این موضوع باید مطالعه و بررسی شود.

سلطانی  مدیریت آب ‌های سطحی و آبگرفتگی ‌ها را از سوی شهرداری مورد تاکید قرار داد و گفت: در خصوص آبگرفتگی کوی صدرا که به دلیل مسدود شدن قنات قدیمی است باید با تعاملات لازم برای حل مشکل انجام شود.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر