logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۸
[ شناسه خبر : ۱۱۲۱۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی زنجان مطرح شد؛

اتحاد و همدلی مردم سیلی محکمی به صورت دشمنان نظام است/ رتبه نخست زنجان در زمینه مازاد درآمد

اتحاد-و-همدلی-مردم-سیلی-محکمی-به-صورت-دشمنان-نظام-است-رتبه-نخست-زنجان-در-زمینه-مازاد-درآمد

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: از هم گسیختن انسجام مردم از برنامه های دشمن است، اما اتحاد و همدلی مردم سیلی محکمی به صورت دشمنان نظام است.

به گزارش موج رسا; امیر سرتیپ امیر حاتمی، صبح امروز در جلسه اقتصاد مقاومتی استان زنجان که با هدف رفع مشکلات اقتصادی و بررسی موانع اقتصادی تشکیل شد،اظهار داشت: گزارش های ارائه شده از سوی دستگاه های اجرائی استان زنجان نشان از حرکت های خوب و چشمگیر در استان زنجان دارد.

وی با اشاره به شعار سال  که توسط مقام معظم رهبری(مدظله العالی)نامگذاری شده است، گفت: نامگذاری سال ۹۸ با عنوان رونق تولید در ابتدا نشان از حکمت عمیق و درک بالای مقام معظم رهبری بوده و یک راهکار واقعی در شرایط کنونی جامعه محسوب می شود.

 وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به اینکه ازهم گسیختن انسجام مردم از برنامه های دشمن است،اما اتحاد و همدلی مردم سیلی محکمی به صورت دشمنان نظام است، بیان کرد: امروز دشمن با تمام توان سعی دارد در جبهه اقتصادی کشور نفوذ کرده و از طریق همین روش مردم را ناامید کند اما با هوشیاری و آگاهی مردم و مسئولین نقشه های شوم دشمن عملی نمی شود.

وی افزود: انسجام و اتحاد دستگاه های اجرائی در شناسایی و رفع مشکلات واحد های بحرانی اقدام خوبی از سوی مسئولین استانی است و این امر باید در راس اقدامات قرار گیرد و مسئولین باید برای رفع مشکلات همواره پای کار بوده و به صورت میدانی مشکلات را حل کنند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروی های مسلح در جلسه اقتصاد مقاومتی یاد آور شد:مسئله مهم جذب سرمایه گذار باید همواره در دست اقدام باشد و در بخش های مختلف این اتفاق رخ دهد.

حقیقی استاندار زنجان هم در این جلسه گفت: برای بهبود کسب و کار  در سال جدید در استان زنجان، نقشه راه عملی تدوین شده و اجرا می شود.

 

وی افزود: طبق آمار استان زنجان در زمینه مازاد درآمد جایگاه نخست را کسب کرده است.

استاندار زنجان بیان کرد: با توجه به افزایش هزینه های واحد های تولیدی،بانک ها باید بیش از پیش همکاری کرده و تسهیلات مناسب تری ارائه دهند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر