logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۱۳
[ شناسه خبر : ۱۱۲۱۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون فرهنگی سپاه استان زنجان:

معامله قرن محکوم به شکست است

معامله-قرن-محکوم-به-شکست-است

معاون فرهنگی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: برگزاری باشکوه راهپیمایی روز جهانی قدس منجربه تقویت روحیه مقاومت، ایستادگی و پیروزی شده و معامله قرن را به شکست زودهنگام و این طرح و توطئه شیطانی را به مقاومت قرن تبدیل خواهد کرد.

مسعود رمرودی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به چهلمین سالگشت روز جهانی قدس اظهار کرد: این روز یادگار ارزشمند حضرت امام راحل عظیم الشان بوده و ایشان همواره موضوع فلسطین و قدس شریف را در راس آرمان انسانهای مسلمان و آزاده جهان قرار داده است.

وی تصریح کرد: روز قدس نقطه اوج توجه و کانون تمرکز موضع‌گیریها در خصوص مسئله فسطین و رژیم غاصب صهیونیستی بوده که همه ساله پرشورتر و با انگیزه‌تر از همیشه برپا می‌شود.

معاون فرهنگی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اینکه اشغال سرزمین فلسطین توسط رژیم غاصب صهیونسیتی بیش از نیم قرن است که آزادگان جهان و مسلمانان را در آزمونی الهی برای دفاع از حق مظلوم و مقابله با مستکبران قرار داده است افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی موج و حرکت عظیمی با رویکرد مقاومت و ایثارگری در مقابل ظلم را به کالبد مسلمانان جهان به ویژه مردم مظلوم فلسطین تزریق کرد.

وی عنوان کرد: موفقیت روزافزون این رویکرد نشان دهنده باطل بودن وناکارآمدی سایر رویکرد‌ها نظیر سازش و مدارا با رژیم غاصب صهیونیستی است.

رمرودی با اشاره به اینکه آنچه امسال راهپیمایی روز قدس را از سایر سالها متمایز کرده است توطئه دولت مستکبرآمریکا و برخی دول مرتجع عرب منطقه است برای احیای غده سرطانی اسرائیل تحت عنوان معامله قرن است عنوان کرد: در آن توطئه، آرمان فلسطین و مقاومت هدف قرار گرفته و رژیم صهیونیستی این جرثومه فساد و تباهی بدنبال ثبات و ماندگاری است.

وی خاطر نشان کرد: در توهم طراحان، این طرح علاوه بر ایجاد تحولات داخلی در فلسطین به نفع رژیم صهیونیستی در ایجاد خاورمیانه جدید و تحولات بین‌المللی نیز تاثیر خواهد داشت ادامه داد: تفوق و برتری رژیم غاصب صهیونیستی را در پی خواهد داشت که به خیال خام آنان منجر به مهار و کنترل  محور مقاوت منطقه خواهد شد.

معاون فرهنگی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان ابراز کرد: این درحالیست که امروزه روحیه مقاومت و ایثارگری دست برتر را در تحولات فلسطین ایفا می‌کند و راهپیمایی‌های بازگشت و تجدید روحیه نسل‌های جدید فلسطینی برای بازگشت به سرزمین و وطن اصلی شان موج جدیدی ایجاد کرده که ان شاء الله صفوف پر شکوه و حماسی مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس منجربه تقویت هرچه بیشتر روحیه مقاومت، ایستادگی و پیروزی می‌شود و معامله قرن را به شکست زودهنگام و این طرح و توطئه شیطانی را به مقاومت قرن بدل خواهد کرد.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر