logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۴
[ شناسه خبر : ۱۱۲۰۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان خبرداد

انعکاس خروش مردم ولایتمدار زنجان در حمایت از قدس شریف

انعکاس-خروش-مردم-ولایتمدار-زنجان-در-حمایت-از-قدس-شریف

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: راهپیمایی باشکوه مردم ولایتمدار استان زنجان در حمایت از قدس شریف فردا از شبکه اشراق زنجان منعکس می شود.

به گزارش موج رسا; محسن لطیفی امروز در جمع خبرنگاران،اظهار داشت: همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که به ابتکار معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران روز جهانی قدس نام گذاری شده، مردم مومن و روزه دار زنجان با حضور در راهپیمایی باشکوه در تمام نقاط استان، فریاد حمایت از مردم مظلوم فلسطین و برائت از جبهه استکبار به سرکردگی شیطان بزرگ آمریکا را سر خواهند داد.

وی افزود: در این راستا صدا و سیمای مرکز زنجان طبق برنامه ریزی های انجام داده این حضور با بصیرت مردم استان را به صورت گسترده پوشش خواهد داد .

این مسئول خاطرنشان کرد: شبکه استانی سیما (اشراق) با ویژه برنامه زنده (مقاومت حماسه سی) از ساعت ۸:۳۰ صبح تا پایان مراسم راهپیمایی ، در کنار مردم مومن و روزه دار خواهد بود .

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان ادامه داد: در این برنامه علاوه بر پخش زنده راهپیمایی آیتمهای مختلفی از قبیل حضور کارشناسان و صاحبنظران در برنامه برای بررسی ابعاد مختلف روز جهانی قدس بالاخص توطئه اخیر غرب با عنوان پروژه معامله قرن ، اجرای زنده اشعار و سرودهای حماسی، گزارش های مردمی، ارتباط زنده تلویزیونی با شهرستانها ، پخش پیام های مردمی و دهها ایتم دیگر اشاره کرد .

لطیفی افزود: شبکه استانی صدا هم در یک ویژه برنامه رادیویی با عنوان (بیرلیک حماسه سی) بمدت 180دقیقه صدای عدالت خواهی و ظلم ستیزی مردم استان را به سمع شنوندگان می رساند.

وی گفت: ارتباط با مسئولین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، اعلام مسیرهای راهپیمایی، ارتباط تلفنی با خبرنگاران شهرستانها، پخش پیامهای مردمی و گزارش زنده از مسیر راهپیمایی در کنار بخش های کارشناسی از آیتم های این ویژه برنامه خواهد بود.

این مسئول تصریح کرد: معاونت اطلاعات و اخبار مرکز هم با تولید تحلیل ها و  گزارش های ویژه خبری، مصاحبه مردمی، پخش بیانیه راهپیمایی، اعلام مسیرها در مناطق مختلف استان و ارتباط با شبکه سراسری خبر، اخبار این رویداد ملی را منعکس خواهد نمود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان بیان داشت:  علاوه بر این ویژه برنامه های یاد شده سایر برنامه های روتین سیما و صدا نیز هر کدام به فراخور موضوع برنامه به روز قدس پرداخت خواهند کرد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر