logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۶
[ شناسه خبر : ۱۱۲۰۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
با حضور مردم و مسئولان؛

کانون خادم یاری آستان قدس رضوی در مسجد باب الحوائج زنجان افتتاح شد/ حمایت از محرومان از ماموریت های دفاتر آستان قدس رضوی

کانون-خادم-یاری-آستان-قدس-رضوی-در-مسجد-باب-الحوائج-زنجان-افتتاح-شد-حمایت-از-محرومان-از-ماموریت-های-دفاتر-آستان-قدس-رضوی

با حضور مردم و مسئولان؛کانون خادم یاری آستان قدس رضوی در مسجد باب الحوائج زنجان افتتاح و مسئول این دفتر معرفی شد.

به گزارش موج رسا; امر الله حسنی چهارشنبه شب در مراسم افتتاح کانون خادم یاری آستان قدس رضوی در مسجد باب الحوائج زنجان با اشاره به وظایف و ماموریت های  دفاتر کانون های خادم یاری،اظهار داشت: در سال های گذشته ثبت نام خادمان به سختی انجام می شد اما در حال حاضر این مدال افتخار نصیب همگان می شود.

وی با بیان اینکه اعزام زائرانی که به دلیل فقر مالی تا کنون  مشهد مقدس مشرف نشده اند از دیگر وظایف این کانون ها محسوب می شود، خاطرنشان کرد:  این کانون ها نسبت به شناسایی این افراد اقدام و زمینه اعزام را فراهم می کنند.

این مسئول بیان داشت: در حال حاضر به دلیل استقبال از این طرح امکان ثبت نام وجود ندارد اما به زودی این امکان فراهم می شود.

مدیر دفتر آستان قدس رضوی در استان زنجان ادامه داد: 50 درصد افراد ثبت نامی به صورت خادم جذب شده و 50 درصد مابقی می توانند به صورت خدمات رسانی مختلف در خدمت این آستان باشند.

حسنی با اشاره به حمایت از محرومان جامعه به عنوان یکی از ماموریت های این دفاتر در استان ها، بیان داشت: در ماه مبارک رمضان یک هزار سبد کالا از سوی این دفتر در استان زنجان در بین محرومان توزیع شد.

وی ازز فعالیت کانون خادمان نوجوان ذیل این دفاتر خبرداد وگفت: در زنجان 15 کانون فعالیت می کنند.

گفتنی است،در پایان این مراسم،حاج سجاد شکوری به عنوان مدیر کانون خادم یاری آستان قدس رضوی مسجد باب الحوائج زنجان معرفی شد. //ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر