logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۷
[ شناسه خبر : ۱۱۲۰۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس کل دادگستری استان زنجان:

روز قدس، روز آرمان فلسطین و فریاد مظلومیت مستضعفین از دل ملت‌های آزادیخواه است

روز-قدس،-روز-آرمان-فلسطین-و-فریاد-مظلومیت-مستضعفین-از-دل-ملت‌های-آزادیخواه-است

رئیس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به لزوم حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس گفت: روز قدس، روز آرمان فلسطین و فریاد مظلومیت مستضعفین از دل ملت‌های آزادی‌خواه است.

به گزارش موج رسا; حجت الاسلام صادقی نیارکی با بیان اینکه به فرموده امام خمینی (ره) روز قدس، روز حیات اسلام است، اظهار کرد: روز قدس نماد آزادی خواهی، ظلم ستیزی، وحدت و همدلی امت اسلامی است تا با خروش یکپارچه علیه ظلم و بیداد، پرچم عدالت طلبی را در جهان برافراشته و لبیک گویان به فریاد همیشه خروشان امام خمینی(ره) برای آزادی بیت‌المقدس، ظرفیت و توان خویش را به رخ زیاده خواهان عالم بکشند.

رئیس شورای قضایی استان زنجان خاطرنشان کرد: روز قدس نشانگر اهمیت غیر قابل انکار مسئله آزادی فلسطینیان از یوغ غده سرطانی صهیونیسم و بیانگر این نکته مهم است که آزادی قدس شریف نه تنها هیچ وقت از خاطر مسلمانان فراموش نخواهد شد  بلکه روز به روز آرمان فلسطین و فریاد مظلومیت مستضعفین، از دل ملت‌هایی شنیده می‌شود که سال‌ها تحت سیطره یک مشت مستبد خودباخته هستند.

رئیس کل دادگستری استان زنجان افزود: در این روز عزیز که به حق دست یاری خداوند متعال در آن مشهود است، همه عالم نظاره‌گرند که حتی تشنگی و گرسنگی هم نمی‌تواند مانع مطالبات اسلامی و انسانی مسلمانان شود. صهیونیست غاصب باید بداند مسلمانان جهان و به ویژه مردم شریف و انقلابی ایران همواره از حقوق به‌حق ملت فلسطین حمایت می‌کند.

حجت الاسلام صادقی نیارکی  در ادامه ضمن دعوت ازآحاد مردم  شریف استان برای شرکت باشکوه در راهپیمایی روز قدس عنوان کرد: دستگاه قضایی استان زنجان امسال  نیز همچون سال‌های گذشته همراه و هم‌صدا با مردم آزادی خواه جهان، در روز جهانی قدس، با مشت‌های گره کرده  خود بردهان رژیم غاصب صهیونیسم و حامیان آن نشانه می‌گیرد و پیام آور نجات مظلومین خواهد شد. و هم‌پای مسلمانان در اشتیاق خلق حماسه رمضانی در روز قدس به ‌سر می‌برد که در پیشانی‌اش، نام امام راحل(ره)‌و ملت ایران نقش بسته است، پس یکصدا بکوشیم روز قدس را باشکوه‌تر از همیشه برگزار کنیم.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر