logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۹
[ شناسه خبر : ۱۱۱۸۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور:

نظر وزارت اطلاعات و وزارت کشور برای انتصاب نجفی به شهرداری تهران منفی بود/ فشار ریاست جمهوری باعث صدور حکم شهردار شد

نظر-وزارت-اطلاعات-و-وزارت-کشور-برای-انتصاب-نجفی-به-شهرداری-تهران-منفی-بود-فشار-ریاست-جمهوری-باعث-صدور-حکم-شهردار-شد

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور گفت: در جریان انجام استعلامات لازم، وزارت اطلاعات و وزارت کشور با انتصاب نجفی به شهرداری تهران مخالفت کرده بودند و نظر مثبتی در این باره نداشتند.

به گزارش موج رسا; ابوالفضل ابوترابی در گفتگو با صاحب نیوز بیان کرد: در رابطه با اتفاقی که روز گذشته افتاد و آقای نجفی همسر دوم خودش را به قتل رساند باید گفت که انتصاب این فرد به عنوان پست شهرداری تهران هم حاشیه هایی را به همراه داشت.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور ادامه داد: در آن زمان و در جریان انجام استعلامات لازم، وزارت اطلاعات و وزارت کشور با انتصاب نجفی به شهرداری تهران مخالفت کرده بودند و نظر مثبتی در این باره نداشتند.

وی افزود: پس از انجام این مخالفت ها، آقای روحانی دو وزیر اطلاعات و کشور را به دفتر خود فراخواند پس از چند ساعت آن ها را مجاب می کند و یا به تعبیری تحت فشار می گذارد تا حکم نجفی صادر شود.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: این کار آقای رئیس جمهور خلاف قانون و مصلحت بود و نباید این کار با پافشاری صورت می گرفت و متأسفانه باید گفت رئیس جمهور در این ماجرا طبق قانون عمل نکرد.

به گزارش صاحب نیوز؛ محمعلی نجفی پیش از در سمت شهرداری تهران هم عملکرد مناسبی نداشته و در یک زمان حساس و به صورت غیرمنتظره استعفای خود را به شورای شهر تحویل می دهد که پیش از ابوالفضل ابوترابی گفته بود: واقعاً استعفای شهردار تهران در چنین زمانی جای سؤال و تأمل دارد؛ شورای شهر باید در خصوص این استعفاء نظر خود را اعلام کند.

محمدعلی نجفی، شهردار سابق تهران هفتم خرداد سال جاری خانم میترا اُستاد، همسر دوم خود را در منزل شخصی حوالی سعادت آباد با ضرب گلوله کشته و با مراجعه به آگاهی تهران به این عمل اعتراف کرد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر