logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۶
[ شناسه خبر : ۱۱۱۸۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس:

تشکیل معاونت بازرگانی ریاست جمهوری خلاف قانون است‏/ تشکیل این معاونت را به معنای فرار از پاسخگویی می‌دانیم

تشکیل-معاونت-بازرگانی-ریاست-جمهوری-خلاف-قانون-است‏-تشکیل-این-معاونت-را-به-معنای-فرار-از-پاسخگویی-می‌دانیم

نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس با اشاره به تصمیم دولت در تکشیل معاونت بازرگانی گفت: تشکیل معاونت بازرگانی ریاست جمهوری خلاف قانون است.

فریدون احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه تشکیل معاونت بازرگانی ریاست جمهوری خلاف قانون است، اظهار کرد: اگر مجلس در نهایت با تشکیل وزارت بازرگانی مخالفت کند، دولت اجازه تشکیل معاونت بازرگانی را ندارد.

وی با تاکید بر اینکه دولت نمی‌تواند چنین معاونتی را تشکیل دهد، ابراز کرد: تشکیل معاونت بازرگانی ریاست جمهوری به معنای فرار از پاسخگویی است.

نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مجلس هیچ گاه نمی‌پذیرد که دولت قانون را دور زده و چنین معاونتی را تشکیل دهد.

وی با بیان اینکه باید به دنبال اصلاح قانون انتزاع بخشی از وظایف بازرگانی و واگذاری آن به وزارت جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: دولت باید دنبال افراد علمی، به روز و جوان باشد.

احمدی با تاکید بر اینکه فعلا ترجیح می‌دهم در خصوص شخص سینکی که برای این معاونت مطرح است صحبت نکنم، گفت: ما فعلا منتظریم تا ببینیم دولت چه می‌کند اما دولت اجازه چنین کاری را نداشته و تشکیل این معاونت خلاف قانون است.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر