logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۵
[ شناسه خبر : ۱۱۱۷۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاندار زنجان:

پرواز زنجان ـ مشهد از اول تابستان مجدد راه اندازی می‌شود

پرواز-زنجان-ـ-مشهد-از-اول-تابستان-مجدد-راه-اندازی-می‌شود

استاندار زنجان در مورد راه اندازی مجدد پرواز زنجان- مشهد گفت: پرواز زنجان- مشهد از اول تابستان راه اندازی می‌شود.

به گزارش موج رسا; فتح الله حقیقی امروز در جلسه شورای گفت‌وگوی بخش خصوصی با اشاره به اینکه باید با بنگاه‌های مسکن غیرمجاز برخورد شود اظهار کرد: تمام بنگاه‌های مسکن قانونی مجوز داده می‌شود و بنگاههای مسکن غیر قانونی نیز پلمپ می‌شوند.

وی در مورد راه اندازی مجدد پروازهای حج از فرودگاه زنجان خاطر نشان کرد: مشکل پروازهای حج استان زنجان نیز حل شده و برای سفرهای سال‌جاری دایر خواهد شد.

استاندار زنجان با بیان اینکه بعضی از واحدهای صنفی متخلف اقدام به پاک کردن قیمت‌ روی کالاها  می‌کردند افزود: در این زمینه پیگیریهای لازم صورت گرفته و با اینگونه افراد متخلف به شدت برخورد می‌شود.

وی با بیان اینکه سهم اشتغال استان زنجان در حوزه صنعت با میانگین کشوری برابری می‌کند افزود: سهم استان در حوزه کشاورزی به طور معناداری از متوسط کشوری بالاتر است.

حقیقی عنوان کرد: سهم اشتغال استان زنجان نیز در حوزه خدمات تقریبا به صورت معناداری از متوسط کشوری پایین‌تر است.

وی با بیان به اینکه بخش خدمات در اولویت قطعی کار قرار دارد افزود: با وجود اینکه جهت حرکت بخش خدمات بهبود یافته است و نسبت به میانگین کشوری در موقعیت بهتری از اشتغالزایی قرار گرفته است اما این اقدام به صورت کامل رضایت بخش نیست.

استاندار زنجان در خصوص عرضه قیمت مرغ در زنجان عنوان کرد: تنها استانی که توانست قیمت مرغ را تا زمان فرا رسیدن ایام عید به مبلغ 11 هزار و 500 تومان ثابت نگه دارد استان زنجان بود.

وی بیان کرد: زنجان در شرایطی موفق به ثابت نگه داشتن قیمت مرغ شد که قیمت مرغ از 14 هزار و 500 تومان تا 17 هزار تومان در نوسان بود قیمت مرغ در این مقطع زمانی در حدود پنج هزار تومان اختلاف قیمت وجود داشت.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر