logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۹
[ شناسه خبر : ۱۱۱۷۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون اقتصادی استاندار زنجان:

بخش کشاورزی در حوزه صادرات مفغول مانده است

بخش-کشاورزی-در-حوزه-صادرات-مفغول-مانده-است

معاون اقتصادی استاندار زنجان با اشاره به اینکه باید صادرات بخش کشاورزی مورد توجه قرار گیرد گفت: بخش کشاورزی در حوزه صادرات مفغول مانده است.

به گزارش موج رسا; فرامرز نیک‌سرشت در جلسه توسعه استان با اشاره به ما در صادرات فلزات رنگی سرمایه گذاری کردیم چون بیشترین حجم صادرات استان زنجان را نیز به خود اختصاص می‌دهد اظهار کرد: بخش کشاورزی در امر صادرات واقعا مغفول مانده است.

وی با اشاره به اینکه از همان ابتدا در توسعه صادرات بخش کشاورزی تاکید داشتیم و داریم تصریح کرد: امیدواریم در سال جاری خلای که در بخش کشاورزی وجود دارد به نوعی جبران شود.

معاون اقتصادی استاندار زنجان بیان کرد: ارزش افزوده محصولات کشاورزی و بخش کشاورزی باید مد نظرمان باشد و هدفگذاری ایده آلی نیست و 50 میلیون دلار هم برای امسال برنامه‌ریزی شده که 100 درصد هم عملی خواهد شد.

وی افزود: با توجه به مکانیزیمی که تعریف شده در سال جاری محدودیتی در صادرات در این حوزه نخواهیم داشت.

ناصر فغفوری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان نیز در ادامه با اشاره به برگزار نمایشگاه‌ها در سطح استان زنجان افزود: برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی از برنامه‌های سالجاری در نظر داریم.

وی افزود: هدف ما افزایش تعداد نمایشگاه‌های تخصصی در سطح استان بوده و هیچ محدودیتی برای برگزاری تعداد نمایشگاه‌های تخصصی در سطح استان نیست.

فغفوری عنوان کرد: حساستی که در استان وجود دارد بیشتر نمایشگاه‌های عرضه مستقیم است که در راستای سیاست‌هایی که در کارگروه تنظیم بازار کشور ابلاغ می‌شود برنامه‌ریزی خواهد شد.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر