logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۰
[ شناسه خبر : ۱۱۱۶۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان:

روز جهانی قدس نمایش اتحاد و یکپارچگی امت اسلامی است/ ضرورت برجسته سازی دستاوردهای جبهه مقاومت

روز-جهانی-قدس-نمایش-اتحاد-و-یکپارچگی-امت-اسلامی-است-ضرورت-برجسته-سازی-دستاوردهای-جبهه-مقاومت

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: روز جهانی قدس به عنوان محور وحدت اسلام و نمایش اتحاد و یکپارچگی امت اسلامی محسوب می شود.

سعید حسینی امروز در گفت و گو با خبرنگارموج رسا; اظهار داشت: با توجه به شرایط حساس جبهه مقاومت فلسطین به عنوان پاره تن اسلام و دفاع جانانه در مقابل حملات رژیم غاصب اسرائیل، مطلوب است تدابیر و برنامه ریزی ها برای برگزاری باشکوه جهانی قدس انجام شود.

وی از تشکیل ستاد برنامه ریزی روز قدس در شهرستان ها خبرداد و گفت: این ستادها به ریاست فرماندار تشکیل و برنامه ریزی های لازم انجام می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان برضرورت بازنمایی روز جهانی قدس به عنوان محور وحدت اسلام و نمایش اتحاد و یکپارچگی امت اسلامی تاکید کرد و گفت: حمایت از آرمان های قدس شریف به عنوان اولین مسئله جهان اسلام ضروری است.

حسینی خاطرنشان کرد: معرفی رژیم غاصب اسرائیل جنایتکار به عنوان دشمن مشترک امت اسلامی و جهانی سازی اعتراض و خروش جهانی اسلام و ملل آزاده و حق طلب از محورهای راهپیمایی روز قدس محسوب می شود.

وی گفت: رویکرد و افشاگری پیوند آمریکا، وهابیت و همدستی کاخ سفید، ارتجاع عرب،آل سعود و رژیم صهیونیستی در تحولات منطقه از دیگر محورهای برگزاری این راهپیمایی است.

این مسئول برضرورت تبیین چرایی و ترسیم پیامدهای راهبری امام راحل در طراحی روز قدس تاکید کرد و گفت: روز قدس نوید آزادی سازی قدس و فلسطین در جهان را تداعی می کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان ادامه داد: معرفی حقوق بشر آمریکایی و  معطوف ساختن جامعه جهانی به حمایت و پشتیبانی آمریکا از رژیم صهیونیستی و آگاه سازی ملی و فراملی ازدیگر محورهای روز جهانی قدس است.

حسینی گفت: برجسته سازی دستاوردهای جبهه مقاومت و ایستادگی فلسطین از دیگر محورهای راهپیمایی روز قدس است.

وی با بیان اینکه ملت بزرگ ایران هیچ گاه آرمان ‌های امام خمینی(ره) دست نکشیده اند،افزود: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی جمعه آخر ماه مبارک رمضان در حمایت از قدس شریف با مشت‌ های گره کرده خود علیه رژیم کودک‌ کش به خیابان ‌‌ها می ‌آیند.

وی ضمن ارائه مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس در زنجان و شهرستان‌های تابعه استان تصریح کرد: مردم زنجان ساعت 10:30 صبح از میدان قائم (فلکه کوچمشکی) تا مصلی خاتم‌الانبیا(ص) برای حضور در راهپیمایی روز قدس شرکت می ‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان در مورد سخنران ویژه این مراسم گفت: امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع به عنوان سخنران ویژه روز جهانی قدس در زنجان است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر