logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۵
[ شناسه خبر : ۱۱۱۶۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاندار زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

تسهیلات ویژه‌ای را برای راه‌اندازی شهرک برق و آی تی در نظر گرفته‌ایم/ هر شرکت و سرمایه‌گذاری را به این شهرک راه نمی‌دهیم

تسهیلات-ویژه‌ای-را-برای-راه‌اندازی-شهرک-برق-و-آی-تی-در-نظر-گرفته‌ایم-هر-شرکت-و-سرمایه‌گذاری-را-به-این-شهرک-راه-نمی‌دهیم

استاندار زنجان با اشاره به آخرین وضعیت شهرک برق و آی تی گفت: تسهیلات ویژه‌ای را برای راه‌اندازی شهرک برق و آی تی در نظر گرفته‌ایم‏.

فتح‌اله حقیقی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به آخرین وضعیت شهرک برق و آی و تبدیل شدن زنجان به قطب برق و آی تی کشور اظهار کرد: زنجان به جهت اینکه ظرفیت و زمینه‌های خوبی در حوزه برق و آی تی دارد، با تمام بضاعت و توان خودم با و مقامات و جایگاه‌هایی که زنجانی‌ها در این زمینه داشتند، دیدار کردم.

وی با بیان اینکه یکسری تسهیلات ویژه‌ای را در این زمینه قائل می‌شویم، ابراز کرد: حتی در این زمینه به حضور سورنا ستاری معاون رئیس جمهور رسیدیم و از نظرات و راهنمایی‌های ایشان نیز استفاده کردیم.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه اکنون یکی دو شرکت در شهرک برق و آی تی مستقر شدند، خاطرنشان کرد: ما به یکی از شرکتهای مستقر مجوز نیز صادر کرده‌ایم اما به نظرم اقداماتی که در حال انجام آن هستیم سرمایه‌گذاری خوبی در این شهرک انجام خواهد شد.

وی بیان کرد: مراجعه کننده برای حضور در شهرک برق و آی تی وجود دارد اما بنده حساسیت ویژه‌ای نسبت به این موضوعات دارم تا کاری را آغاز نکنیم که دو ماه بعد به مشکل بخورد.

حقیقی با بیان اینکه دنبال موسسات، واحدهای تولیدی و شرکتهای اثرگذار برای حضور در شهرک برق و آی تی هستیم، عنوان کرد: اثرگذاری و داشتن سابقه خوب در این حوزه مدنظر ماست تا در اثر نوسانات به مشکل نخوریم.

وی تصریح کرد: اگر بتوانیم یک شرکت ماندگاری را در شهرک برق و آی تی مستقر کنیم، بهتر از مستقر کردن شرکتها به صورت قارچی است.

استاندار زنجان با بیان اینکه ما به دنبال این نیستیم که با اقدامات نسنجیده ذهن مردم را هم خراب کنیم، اظهار کرد: باید سرمایه‌گذاران مطمئنی را برای شهرک برق و آی تی پیدا کنیم.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر