logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۱
[ شناسه خبر : ۱۱۱۶۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان:

روزانه 35 تن قند و شکر در زنجان توزیع می‌شود/ مشکلی در تولید قند و شکر نداریم

روزانه-35-تن-قند-و-شکر-در-زنجان-توزیع-می‌شود-مشکلی-در-تولید-قند-و-شکر-نداریم-

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت با اشاره به اینکه روزانه به طور متوسط 35 تن قند و شکر در زنجان توزیع می‌شود گفت: کارخانه‌های قند‌ریزی مشکلی در تولید ندارند.

ناصر فغفوری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به روند توزیع شکر و قند در بازار زنجان اظهار کرد: در کمتر از یک ماه اخیر 230 تن شکر و 200 تن قند از طریق خواربارفروشی‌ها عرضه شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه روزانه قند و شکر در بازار به صورت مرتب توزیع می‌شود تصریح کرد: در حال حاضر روزانه 30 الی 35 تن قند و شکر از طریق این صنف در حال توزیع است .

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به افزایش میزان مصرف قند و شکر در زنجان افزود: میانگین مصرف در روزهای عادی در سال‌های گذشته به میزان 10 تن بوده است که به جهت ایجاد فضای روانی توسط متخلفین شاهد خرید بیش از نیاز توسط مردم هستیم.

وی با اشاره به وضعیت تولید واحد‌های تولیدی قند‌ریزی در زنجان بیان کرد: کارخانه‌های قند‌ریزی مملو از محصول تولید شده جهت ارسال به بازار مصرف هستند.

فغفوری در خصوص افزایش نظارتها بیان کرد: همکاری مردم در این خصوص افزایش یافته و گزارشات مردمی در جلوگیری از گرانفروشی و احتکار کالا بسیار رضایت بخش است.

لازم به ذکر است شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده گرانفروشی، کم فروشی، تقلب، عدم درج قیمت از سوی واحدهای صنفی مراتب را به ستاد خبری 124 گزارش دهند.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر