logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۷
[ شناسه خبر : ۱۱۱۵۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
در راستای تشدید نظارتها در زنجان صورت گرفت

کشف 25 تن شکر خارج از شبکه توزیع در زنجان/ واحدهای کاغذ سازی در استان زنجان مازاد برنیاز استان تولید دارند

کشف-25-تن-شکر-خارج-از-شبکه-توزیع-در-زنجان-واحدهای-کاغذ-سازی-در-استان-زنجان-مازاد-برنیاز-استان-تولید-دارند

در راستای افزایش نظارت و بازرسی‌ها در استان زنجان و جلوگیری از احکتار کالا 25 تن شکر خارج از شبکه توزیع در زنجان کشف شد.

به گزارش موج رسا; ناصر فغفوری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت در مورد جلوگیری از توزیع این محموله خارج از شبکه در زنجان اظهار کرد: در جریان بازدید از واحدهای قند ریزی مستقر در شهرک صنعتی اشراق متوجه فروش خارج از شبکه و با قیمت بالاتر از قیمت مصوب شده و حکم توقیف کامیون حامل بار اخذ و محموله شکر تخلیه شد.

وی تصریح کرد: بازرسان سازمان در نقش خریدار صوری با فروشنده وارد مذاکره شده و مشخص شد فروشنده قصد دارد 25 تن شکر را با قیمت 57 هزار ریال به فروش برساند در صورتی که قیمت مصوب شکر 33 هزار ریال است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خاطر نشان کرد: با حضور قاضی اداره کل تعزیرات محموله شکر توقیف و متخلفین جهت رسیدگی به تخلف تحت پیگرد قرار گرفتند.

وی در ادامه از جایگزینی قند با قیمت بالاتر از میزان مصوب در فروشگاه رفاه با قند تنظیم بازار در زنجان خبرداد و افزود: هر گونه فروش قند بیشتر از قیمت مصوب در فروشگاه رفاه ممنوع شد.

فغفوری همچنین در ادامه در خصوص توزیع کاغذ با قیمت مصوب افزود: پنج عامل فروش کاغذ در زنجان جهت توزیع کاغذ با قیمت مصوب 23 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

وی عنوان کرد: در هر شهرستان مباشر معین و معتمد نسبت به توزیع کاغذ با قیمت مصوب تنظیم بازار اقدام می‌کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خاطر نشان کرد: هر گونه تقاضا برای کاغذA4 در داخل استان تامین می‌شود و مصرف کنندگان این کاغذ می‌توانند به پنج مرکز اعلام شده مراجعه کنند .

وی افزود: هر گونه فروش کاغذ به قیمت بالا تخلف محسوب می‌شود و مردم می‌توانند گزارش گرانفورشی را به شماره تلفن 124 اعلام کرده و تقاضای کاغذ خود را با قیمت مصوب تامین کنند .

فغفوری افزود: واحدهای کاغذ سازی در زنجان علاوه بر نیاز استان، نیاز استانهای همجوار را هم تامین می‌کنند.

//ع

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر