logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۶
[ شناسه خبر : ۱۱۱۴۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح زنجان مطرح شد؛

نیروهای مسلح هر تهدیدی را در نطفه خفه می کنند/وحدت نیروهای مسلح و مردم، در اوج خود است

نیروهای-مسلح-هر-تهدیدی-را-در-نطفه-خفه-می-کنند-وحدت-نیروهای-مسلح-و-مردم،-در-اوج-خود-است

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: نیروهای مسلح همواره گوش به فرمان رهبری بوده و آماده اند هر گونه تهدیدی را در نطفه خفه کنند.

به گزارش موج رسا;سردار جهانبخش کرمی صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت سوم خرداد که با حضور یگان های مختلف سپاه،ارتش و نیروی انتظامی برگزار شد، اظهار داشت:آزاد سازی خرمشهر برای نظام اسلامی بسیار حیاتی بود.

وی با بیان اینکه عملیات بیت المقدس با حضور نیروهای مردمی در قالب نیروهای مقاومت بسیج اجرایی شد، افزود:روحیه جهادی،انقلابی و وحدت و همدلی بین نیروها و  فرماندهی امام خمینی (ره) موجب پیروزی در این عملیات بزرگ شد.

این مسئول با اشاره به اینکه این عملیات از دهم اردیبهشت تا سوم خردادسال61 در چهار مرحله برگزار شد، افزود: در هر چهار مرحله عملیات نیروهای زنجانی خط شکن بودند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان ادامه داد: شش گردان زنجان در عملیات بیت المقدس و فتح خرمشهر حضور داشتند.

سردار کرمی با بیان اینکه عملیات بیت ‌المقدس اقتدار ایران را به جهانیان ثابت کرد،یادآور شد: این عملیات به جهانیان ثابت کرد که ملت ایران با اقتدار در مقابل استکبار می ایستد و نقشه های دشمن را خنثی می کند.

دشمنان نظام اسلامی به پیشرفت های نظام اسلامی اذعان داشته و می دانند قدرتمندی نیروهای مسلح ایران با دوران گذشته فرق کرده است.

وی وحدت و اتحاد مردم را موجب شکل گیری و ادامه حیات نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: دشمن به دنبال برهم زدن این اتحاد بوده و تلاش بیشماری برای آن انجام می دهد.

این مسئول برضرورت قدردان بود نعمت انقلاب و نظام اسلامی تاکید کرد و گفت: با وجود مشکلاتی که مردم در چهل سال گذشته داشته اند اما همواره پای نظام اسلامی بوده و اجازه سوء استفاده دشمنان را نداده اند.

استاندار زنجان سوم خرداد را یکی از روزهای زیبا و به یادماندنی در تاریخ دوران دفاع مقدس دانست و گفت: در عملیات غرورآفرین بیت المقدس 16 هزار نفر از سربازان رژیم بعث عراق کشته و زخمی شدند و  19 هزار نفر نیز به اسارت رزمندگان درآمدند.

حقیقی با اشاره به سقوط بیش از 60 فروند هواپیمای دشمن در این عملیات،بیان داشت:600 دستگاه تانک و دیگر ادوات زرهی نیز نابود شده و یا به غنیمت گرفته شد.

وی خاطرنشان کرد: فرماندهی واحد در دوران دفاع مقدس، امروز نیز وجود دارد و وحدت، اتحاد و همدلی میان نیروهای مسلح و مردم، در اوج خود است.

استاندار زنجان سپاه را از موثرترین نیروهای انقلاب و اسباب اتحاد کشور عنوان کرد و گفت: رئیس جمهوری آمریکا در حالی با دیوانگی سپاه را در لیست گروه های تروریستی قرار داد که این نام برازنده خودش است.

حقیقی تصریح کرد:ملت ایران با حضور در صحنه علاقه خود را به سپاه مقتدر و توانمند نشان دادند. 

وی یادآورشد:نیاز امروز شناسایی توطئه های دشمنان و طراحی مناسب با آن است که ضروری است در این زمینه بیشتر دقت نظر انجام شود. 

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر