logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۳۳
[ شناسه خبر : ۱۱۱۳۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان:

برخورد قاطع تعزیرات حکومتی با احتکار کالا در زنجان/9 انبار نگهداری احتکار کالا کشف شد

برخورد-قاطع-تعزیرات-حکومتی-با-احتکار-کالا-در-زنجان-9-انبار-نگهداری-احتکار-کالا-کشف-شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به برخورد قاطع با متخلفان و احتکار کنندگان کالا در استان زنجان گفت: در راستای تشدید برخوردها و نظارتها 9 انبار نگهداری احتکار کالاهای اساسی کشف شد.

مرتضی ممیزی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره یه اینکه طرح نظارت ضیافت همزمان با سراسر کشور در استان زنجان اجرا می‌شود اظهار کرد: با تشکیل گشت‌های مشترک سیار با حضور روسای شعب تعزیرات حکومتی استان و بازدید‌های سرزده سازمانهای مربوطه از انبارهای نگهداری کالا در سطح استان زنجان برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این بازدیدها 9 انبار نگهداری کالاهای احتکار شده در استان زنجان که به طور غیرمجاز کالاهای اساسی را نگهداری کرده بودند کشف شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان تصریح کرد: این کالاها عبارتند از 53 تن انواع برنج ایرانی و خارجی، انواع رب گوجه فرنگی، روغن نباتی و غیره و همچنین 20 تن خرمای ایرانی از یک انبار، 104 گونی آرد شیرینی پزی، 144 حلقه لاستیک ایرانی و خارجی کشف و ضبط شد.

وی خاطر نشان کرد: ارزش ریالی کالاهای کشف شده براساس گزارشات کارشناسان 10 میلیارد و 600 میلیون ریال برآورد شده است.

ممیزی افزود: همه پرونده‌های این کالاها در خارج از نوبت در تعزیرات حکومتی استان زنجان تشکیل شده و به صورت قاطع با متخلفان برخورد خواهد شد.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر