logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۹
[ شناسه خبر : ۱۱۱۲۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاندار زنجان:

پایین بودن شاخص های فرهنگی زنجان را قبول دارم/ هفته فرهنگی در همه شهرستان های استان برگزار می شود

پایین-بودن-شاخص-های-فرهنگی-زنجان-را-قبول-دارم-هفته-فرهنگی-در-همه-شهرستان-های-استان-برگزار-می-شود

استاندار زنجان گفت: پایین بودن برخی شاخص های فرهنگی در استان زنجان را قبول دارم اما حرکت هایی نویی برای ارتقای این شاخص ها آغاز شده است.

فتح الله حقیقی امروز در گفت و گو با خبرنگارموج رسا; ،اظهار داشت: در زمینه تقویت برنامه های فرهنگی و هنری استان زنجان  چندین کار در حال انجام است و به نظرم با اجرای این برنامه ها حرکت های مطلوبی در این حوزه ایجاد می شود.

وی با اشاره به پایین بودن برخی شاخص های فرهنگی در استان زنجان، بیان داشت: تلاش کردیم برای بهبود شرایط فرهنگی و هنری استان،موازی کاری ها حذف شود.

این مقام عالی استان زنجان با بیان اینکه وظایف عملیاتی دستگاه های فرهنگی استان زنجان صورت جلسه شده و قرار است در قالب برنامه های پیش بینی شده اقدامات انجام شود، بیان داشت: هفته فرهنگی در همه شهرستان های استان به منظور ایجاد نشاط و پویایی و رفع نواقص پس از ماه رمضان برگزار می شود.

استاندار زنجان یکی از برنامه های حوزه جوانان را برگزاری انتخابات مشاوران جوان استاندار عنوان کرد و گفت: برای احترام به هویت جوانان این انتخابات برگزار شد.

حقیقی با اشاره به پروژه های نیمه تمام ورزشی در استان زنجان، گفت: برخی پروژه های ورزشی استان چندین پیمانکار عوض کرده و هنوز هم در نقطه اول قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: پروژه های ورزشی استان ساماندهی شده و یک درصد اعتبار ادارات به ورزش نیز که از سال 80 اخذ نشده بود، از سال گذشته برای به کارگیری در حوزه ورزش گرفته شده است.

این مسئول با اشاره به کمک های استان به هئیت های ورزشی،گفت: تلاش می شود فاز اول ورزشگاه 15 هزار نفری زنجان افتتاح شود.

استاندار زنجان از تشکیل ستاد صیانت خانواده در زنجان خبرداد و گفت: موضوع آموزش های قبل از ازدواج نیز در استان گسترش یافته است.

حقیقی پیشگیری از اعتیاد را از دیگر برنامه های استان عنوان کرد و بیان داشت: همه تلاش استان کاهش آمار اعتیاد محسوب می شود.

وی با بیان اینکه در موضوع گردشگری نیز کارهای اساسی انجام نداده ایم و باید بهتر کار کنیم،افزود: حرکت های نویی در حوزه فرهنگ و هنر به منظور بهبود شاخص ها انجام می شود.//ن

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : ] [ ۰۱:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ ]
جناب آقای استاندار من بعنوان یک شهروند زنجانی با سابقه فعالیت حرفه ای در حوزه فرهنگ وهنر به شما قول می دهم با روند فعلی شما توانایی از بین بردن اثرات مخرب یک مدیرکل ارشاد را هم نخواهید داشت شاخص های پیش روی شما مال 50 سال پیش است
فرم ارسال نظر