logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۱
[ شناسه خبر : ۱۱۱۱۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

رجزخوانی 40 ساله دشمن جواب نداده است/ توانمندی موشکی نظام اسلامی عامل بازدارنده

رجزخوانی-40-ساله-دشمن-جواب-نداده-است-توانمندی-موشکی-نظام-اسلامی-عامل-بازدارنده

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: دشمنی استکبار جهانی از چهل سال گذشته وجود داشته است و آنها ۴۰ سال است که رجزخوانی می ‌کنند و هیچ گاه موفق نشده اند.

به گزارش موج رسا; آیت‌‌الله شیخ علی خاتمی امروز در خطبه‌ های نماز جمعه این هفته شهر زنجان اظهار داشت: شب‌ های قدر دارای عظمتی است که باید از خیرات و برکات این شب‌ ها استفاده کرد.

وی سوم خرداد -سالروز آزاد سازی خرمشهر- را نقطه عطفی در دوران دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: در عملیات بیت ‌المقدس ۷ هزار و ۵۰۰ کیلومتر از خاک کشور آزاد شد.

خطیب جمعه زنجان با بیان اینکه در این عملیات دشمن هزاران کشته و ۱۹ هزار اسیر داد،افزود: هنوز هم کارشناسان نظامی در خصوص روند عملیات بیت ‌المقدس در حیرت هستند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان خاطرنشان کرد: چهارم خرداد نیز به عنوان روز دزفول و روز مقاومت نامگذاری شده است چرا که مردم این خطه مقاومت بسیاری در دوران جنگ داشتند.

آیت الله خاتمی با اشاره به تهدیدات اخیر دشمنان،اظهار داشت: این دشمنی از چهل سال گذشته وجود داشته است و آنها ۴۰ سال است که رجزخوانی می ‌کنند.

وی با بیان اینکه دشمن به علت توانمندی موشکی توانایی ورود به جنگ را با نظام اسلامی ندارد،گفت: نیروهای مسلح به عنوان نیروهای قدرتمند کشور همواره در کنار نظام اسلامی هستند.

خطیب جمعه زنجان به روز مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: در قانون اساسی، ایران اسلامی برای هر سه قوه وظایفی تعریف شده است و ضروری است مجلس در شرایط فعلی اقتصادی و فشار اقتصادی استکبار جهانی و وضعیت نامطلوب اقتصادی به بهبود وضعیت کمک کند.

آیت الله خاتمی با اشاره به اینکه امروز دشمن به فرموده مقام معظم رهبری در آرایش جنگی قرار گرفته است، افزود: باید ما هم در مقابل دشمنان همواره آماده باشیم.

وی گفت: دشمن در سه محور سیاسی، فضای مجازی و وضعیت اقتصادی به نظام اسلامی فشار وارد می آورد و ضروری است در جنگ اراده ها با اراده قوی و محکم حضور داشته باشیم.

امام جمعه زنجان با برضرورت یکصدایی در کشور تاکید کرد و گفت: وحدت و اتحاد موجب می شود تا دشمن به اهداف خود نائل نشود.

وی با اشار به وضعیت نامطلوب طبقه متوسط و ضعیف جامعه،بیان داشت: متاسفانه عده‌ای زالووار فقط به فکر خود هستند.

خطیب جمعه زنجان اشرافیت را موجب عدم اجرای عدالت در جامعه عنوان کرد و خاطرنشان کرد: باید از اسراف و تبزیر نیز به دور بود.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر