logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۴
[ شناسه خبر : ۱۱۱۰۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس سازمان صمت استان زنجان:

5 انبار احکتار کالای اساسی در زنجان کشف شد

5-انبار-احکتار-کالای-اساسی-در-زنجان-کشف-شد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: تعداد پنج انبار در زنجان که توسط افراد سودجو اقدام به نگهداری و احتکار کالا کرده بودند، کشف شد.

ناصر فغفوری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه در راستای کنترل و پایش بازار، طرح نظارت بر بازار احتکار کالاهای اساسی با ارزش 2 میلیارد و 800 میلیون ریال در زنجان کشف و ضبط شد اظهار کرد: در این انبارها 19 تن انواع برنج ایرانی و خارجی به ارزش 2 میلیارد ریال کشف شد.

وی تصریح کرد: از انبارهای شناسایی شده 869 بسته سیگار به ارزش 370 میلیون ریال کشف شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان خاطر نشان کرد: همچنین 8 تن انواع حبوبات به ارزش 410 میلیون ریال از این انبارهای شناسایی شده کشف شد.

وی با اشاره به همکاری خوب مردم و افزایش قابل توجه گزارشات مردمی در حوزه گرانفروشی و احتکار کالا افزود: پرونده این 5 انبار شناسایی شده بعد از احراز کامل قاچاق بودن کالا به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

فغفوری با اشاره به ثبت اطلاعات انبارها در سامانه جامع انبارها بیان کرد: هر کسی اجناسی که از سایر استانها وارد می‌کند باید اطلاعات انبار خود را در سایت جامع انبارها به ثبت برسانند.   

وی بیان کرد: اطلاعات این سامانه مشخص می‌کند که اجناس موجود در انبار در بازار عرضه می‌شود یا نه.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه بعد از کشف انبار احتکار کالا‌، تشکیل پرونده انجام شده و به تعزیرات حکومتی ارسال می‌شود، گفت: بر اساس تصمیم قاضی تعزیرات حکومتی حکم مورد نظر برای فرد متخلف صادر می‌شود.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر