logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۴۵
[ شناسه خبر : ۱۱۰۹۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
استاندار زنجان:

ارتباط با رسانه ها طراحی های دشمن را خنثی می کند/هیچ رسانه ای از ورود به جلسات منع نشده است

ارتباط-با-رسانه-ها-طراحی-های-دشمن-را-خنثی-می-کند-هیچ-رسانه-ای-از-ورود-به-جلسات-منع-نشده-است

استاندار زنجان گفت: ارتباط با رسانه ها یکی از راه های مقاوم سازی در مقابل طراحی های دشمن محسوب می شود.

فتح الله حقیقی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; ، اظهار داشت: اعتقاد قلبی دارم رسانه یکی از ارکان ارزشمند و مهم جامعه محسوب می شود که از طریق آن بسیاری از فعالیت ها انجام می شود.

وی با اشاره به تاکید امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در خصوص ارائه گزارش مسئولان به مردم، ادامه داد:رسانه یکی از کانال های مهم اطلاع رسانی اقدامات انجام شده به مردم محسوب می شود.

این مسئول افزود: اگر فعالیت های انجام شده به مردم اطلاع رسانی نشود، هیچ بردی ندارد و یکی از راه های امیدوار کردن مردم ارائه گزارش فعالیت ها است.

استاندار زنجان حضور و وجود رسانه را در دنیای امروز مضاعف و ضرورت انکار ناپذیر عنوان کرد و گفت:امروز استکبار و استبداد در اوج دشمنی با نظام اسلامی قرار دارند، در چهل سال گذشته چنین خباثت و دشمنی را به شخصه به یاد ندارم.

وی با اشاره به اظهارات بی وقفه رئیس جمهور آمریکا و همراهی رسانه های بیگانه با اقدامات وی، گفت: رسانه های بیگانه تلاش می کنند تا ذهن مردم را ناآرام کرده،آستانه تحمل را کاهش داده و برای نظام اسلامی ایجاد مشکل کنند.

این مقام عالی استان زنجان با بیان اینکه اگر چه چنین شیطنتی جدید نیست اما باید در مقابل طراحی های دشمن مقاوم سازی کنیم،افزود: یکی از راه های مقاوم سازی ارتباط با رسانه ها به عنوان یک ضرورت است.

استاندار زنجان ادامه داد: رسانه ها باید علاوه بر ارائه انتقادهای منطقی،مسائل و مشکلات جامعه را مطرح کرده و به آرام سازی فضای جامعه کمک کنند چرا که اگر در جامعه آرامش نباشد،آن جامعه دچار دو آفت بزرگ افزایش نا امیدی در بین مردم و ارائه تحلیل غلط به بیگانه می شود.

حقیقی با بیان اینکه در طول چهل سال گذشته مردم هیچ گاه اجازه نداده اند مشکلات و مسائل کشور به دشمن گرا بدهد،افزود: مردم همواره در صحنه های دفاع از نظام اسلامی حضور داشته و اجازه دخالت بیگانگان را نداده اند.

وی با اشاره به فعالیت های انجام شده در حوزه رسانه استان زنجان، بیان داشت: اولین کار این است که باید مدیران بدانند به رسانه ها پاسخ دهند.

این مقام مسئول از تشکیل شورای اطلاع رسانی استان زنجان خبرداد و گفت: پاسخگویی مدیران در قبل از خطبه های نماز جمعه،حضور در سامانه سامد از جمله اقدامات انجام شده در استان زنجان است.

استاندار زنجان با اشاره به راه اندازی درگاهی برای ارائه  گزارش کار مدیران استان،گفت: در این درگاه فقط اخباری که از سوی رسانه ها از دستگاه های اجرایی منتشر شده باشد،گنجانده می شود.

حقیقی با بیان اینکه تلاش دیگر ما این بود که هیچ رسانه ای از ورود به جلسات منع نشود،افزود:موج رسا در انعکاس کار استانداری فعال است که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی ادامه داد: باید در شرایط امروز جامعه کاری کنیم که هر اقدام ملی شکوه داشته باشد و به همین دلیل دستور داده ام برنامه های سوم خرداد،روز قدس و 14 و 15 خرداد باشکوه برگزار شود چرا که رمز موفقیت کشور ما اتحاد است.

این مقام مسئول گفت: باید مقوم های اتحاد از جمله اعتماد سازی و جلب رضایت که موجب افزایش مشارکت در برنامه های ملی می شود، مورد توجه قرار بگیرد چرا که وقتی مردم ببینند مدیر از جنس خودشان است اعتماد می کنند و رضایتشان جذب می شود.

استاندار زنجان برگزاری باشکوه انتخابات امسال را نیز مهم ارزیابی کرد و افزود: برای برگزاری انتخابات باشکوه باید ارکان آن، رقابت، سلامت و امنیت مورد توجه قرار گرفته و صفر تا 100 انتخابات قانونی اجرایی شود.

حقیقی با اشاره به برگزاری جلسه با هئیت نظارت استان زنجان، افزود: همکاری بین هئیت نظارت و مدیران اجرایی انتخابات می تواند گام مهمی برای جلب مشارکت مردم باشد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر