logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۰۱
[ شناسه خبر : ۱۱۰۸۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

استاندار زنجان از دفتر موج رسا بازدید کرد/ حقیقی: موج رسا در اطلاع رسانی اخبار و بیان نقدهایش عملکرد خوبی داشته است

استاندار-زنجان-از-دفتر-موج-رسا-بازدید-کرد-حقیقی:-موج-رسا-در-اطلاع-رسانی-اخبار-و-بیان-نقدهایش-عملکرد-خوبی-داشته-است

استاندار زنجان دقایقی پیش با حضور در دفتر موج رسا با خبرنگاران این رسانه به گفت‌وگو نشست.

به گزارش موج رسا; فتح‌اله حقیقی استاندار زنجان به همراه جهانبخش مرادی معاون سیاسی امنیتی استاندار، خیراله ترخانی مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری و غلامرضا الهی سرشت مدیرکل روابط عمومی استانداری از دفتر موج رسا بازدید و با خبرنگاران این رسانه به گفت‌وگو پرداخت.

وی در این دیدار ضمن اشاره به نقش مهم رسانه‌ها در آرام سازی جامعه و بیان خدمات ارائه شده به مردم و گوشزد کردن نقاط ضعف به مسئولان، اطلاع رسانی موج رسا را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: موج رسا در اطلاع رسانی اخبار و همچنین بیان نقدهایش عملکرد موفقی داشته است.

استاندار زنجان همچنین در این دیدار گزارشی از اقدامات انجام شده در مدت حضورش در زنجان را تشرح کرد و به مهمترین برنامه‌هایش به توسعه این استان نیز اشاره داشت.

حقیقی این قول را به مردم استان داد تا حضورش در بین مردم را تا زمان مسئولیتش در زنجان ادامه خواهد داد به طوری که طبق گفته وی بازدید از تمام روستاهای استان برای امسال در برنامه قرار گرفته است.

نماینده عالی دولت در استان زنجان مباحث مختلفی را در پاسخ به سوالات خبرنگاران موج رسا در حوزه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی مطرح کرد که مشروح این گفت‌وگو به زودی منتشر خواهد شد.

استاندار زنجان در بازدید از موج رسا

استاندار زنجان در بازدید از موج رسا

استاندار زنجان در بازدید از موج رسا

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر