logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۲۶
[ شناسه خبر : ۱۱۰۷۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
جانشین فرمانده انتظامي استان زنجان:

برخورد جدی پلیس با قاچاق و توزیع مواد مخدر در زنجان/ بیش از 20 كيلو‌گرم مواد مخدر از نوع ترياك در زنجان کشف شد

برخورد-جدی-پلیس-با-قاچاق-و-توزیع-مواد-مخدر-در-زنجان-بیش-از-20-كيلو‌گرم-مواد-مخدر-از-نوع-ترياك-در-زنجان-کشف-شد

جانشین فرمانده انتظامي استان زنجان از كشف بیش از 20 کیلو‌گرم مواد مخدر از نوع ترياك و دستگيري يك قاچاقچي سابقه‌دار در يك عمليات پليسي خبرداد‌.

جعفر کردلو در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: در راستاي مبارزه با قاچاق مواد مخدر ماموران مبارزه با مواد مخدر استان زنجان از فعاليت يك نفر در امر تهيه و توزيع مواد مخدر مطلع و رسيدگي به موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.

وی تصریح کرد: ماموران در ادامه تحقيقات خود دريافتند اين متهم قصد دارد مقدار قابل توجهي مواد مخدر را که تهیه کرده به همراه 3 نفر از همدستان خود در شهر زنجان توزیع کند.

جانشین فرمانده انتظامي استان زنجان با اشاره به اينكه عمليات دستگيري اين متهم آغاز و با تشكيل تيمی از پليس مواد مخدر مركز استان به اجرا درآمد خاطر نشان كرد: ، مأموران موفق شدند متهم را با هماهنگی مقام قضائی در منزل خود دستگیر و یک دستگاه سواری سمند را از منزل متهم کشف كنند.

وي با تاكيد بر اينكه ماموران در بازرسي دقيق از خودرو متهم 20 كيلو  900 گرم ماده مخدر از نوع ترياك كه در خودرو جاسازي شده بود كشف كردند، گفت: اين متهم با تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني به دادسرا معرفي شد.

کردلو با اشاره به آثار مخرب مواد مخدر اظهار داشت: بي شک احساس مسئوليت شهروندان در مبارزه با مواد مخدر و جلوگيري از قاچاق کالا و ارائه اطلاعات و اخبار پيرامون اين معضل اجتماعي به مرکز فوريت هاي پليس مي‌تواند گام موثري در برخورد با  قاچاقچيان و سوداگران مرگ باشد.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر