logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۵
[ شناسه خبر : ۱۱۰۷۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان خبرداد

برگزاری برنامه های 14 و 15 خرداد در 450 کانون فرهنگی و هنری زنجان/ کانون های مساجد ظرفیت مطلوبی برای غنی سازی اوقات فراغت است

برگزاری-برنامه-های-14-و-15-خرداد-در-450-کانون-فرهنگی-و-هنری-زنجان-کانون-های-مساجد-ظرفیت-مطلوبی-برای-غنی-سازی-اوقات-فراغت-است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: همزمان با روزهای سوم،چهاردهم و پانزدهم خرداد ماه سال جاری 450 کانون فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان برنامه برگزار می کنند.

به گزارش موج رسا; فاطمه کرباسی صبح امروز از ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان بازدید و در جریان برنامه های کانون های مساجد استان قرار گرفت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در سخنانی اظهار کرد: جلسات برنامه ریزی برای اجرای کلاس های اوقات فراغت مناسب با سلیقه جوانان و نوجوانان تشکیل شود. 

وی با بیان اینکه کانون های مساجد از ظرفیت مطلوبی در جذب جوانان و غنی سازی اوقات فراغت برخوردار هستند، ادامه داد: با برنامه ریزی به موقع می توان از این ظرفیت استفاده کرد. 

این مسئول به تفاهم نامه های سه جانبه ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان با ادارات آموزش فنی و حرفه ای، جمعیت هلال احمر و ورزش و جوانان در سال گذشته اشاره کرد و گفت: این تفاهم نامه ها سه ساله هستند و بایستی اقدامات انجام شده از سوی این سه دستگاه در قبال کانون های مساجد استان پیگیری شود. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در ادامه به جشنواره های متعدد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در طول سال اشاره کرد و گفت: یکی از این جشنواره ها که ماندگار شده است و از اثرگذاری خوبی در پایتخت شور و شعور حسینی برخوردار است، جشنواره شکوه شکیبایی است که در سالروز تولد اسوه صبر و شکیبایی، حضرت زینب(س) برگزار می شود.

کرباسی در ادامه بر ضرورت آموزش کارکنان ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان تاکید کرد و گفت: آموزش در سازمان ها همواره مورد نیاز است و موفقیت هر سازمان و ارگانی منوط به اطلاعات نیروی انسانی است.

وی با اشاره به برنامه های این اداره کل به مناسبت سوم خرداد، گفت: ۱۶ برنامه فرهنگی، ۱۰ برنامه هنری و ۳۰ برنامه قرآنی در این ایام توسط اداره ارشاد اسلامی استان برگزار می‌ شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: همچنین در بیش از ۴۵۰ کانون فرهنگی مساجد استان زنجان برنامه‌های فرهنگی برای گرامیداشت مناسبت ‌های خردادماه پیش ‌بینی شده است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر