logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰:۱۹
[ شناسه خبر : ۱۱۰۶۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان خبر داد

رشد 10 درصدی مراجعین سالمند به مراکز درمانی تامین اجتماعی

رشد-10-درصدی-مراجعین-سالمند-به-مراکز-درمانی-تامین-اجتماعی

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان از رشد 10 درصدی مراجعین سالمند به مراکز درمانی تامین اجتماعی خبر داد.

به گزارش موج رسا; علی محمدی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سال 97 بیش از 162 هزار و 800 نفر از بیمه شدگان و بیماران سالمند بالای 65 سال از خدمات درمانی سازمان تامین اجتماعی در استان بهره مند شده اند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان با اشاره به اجرای طرح تکریم سالمندان و پیشکسوتان ابراز کرد: طرح تکریم سالمندان بطور دقیق در کلیه مراکز درمانی استان در حال اجراست و افراد بالای 65 سال بمحض ورود به هر یک از مراکز درمانی  با عنوان تکریم سالمندان بدون نوبت ویزیت شده و تحت معالجه و درمان قرار می گیرند.

محمدی رشد 10 درصدی مراجعین سالمند را در سال 97 نسبت به سال 96 اعلام کرد و افزود: بیش از 147 هزار و 900 بیمار سالمند در سال 96 از خدمات درمانی سازمان بهره مند شده بودند.

وی سالمندان و افراد پیشکسوت را نخبگان و خردمندان خواند و تصریح کرد: اجرای این طرح ، بیانگر منزلت اجتماعی و شخصیت والای انسانی تجربه اندوزان و سالخوردگان است.

محمدی در پایان رعایت اخلاق و ادب و نزاکت اجتماعی در کلیه مراکز درمانی توسط کادر درمانی برای سالمندان را سرلوحه امور مدیریت درمان استان اعلام کرد و گفت: خوشبختانه طبق بررسی آماری از سال 93 لغایت 97 ، درصد رضایتمندی بیماران بستری در دو مراکز درمانی رشد  چشمگیری داشته بطوریکه میانگین رضایت بیماران بستری در سال 93 بیش از 77.37 درصد بود که اینک به 90.06 درصد در سال97 رشد را نشان میدهد که این امر نمایانگر ارائه خدمات مطلوب از لحاظ کمی و کیفی در بیمارستانهاست.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر