logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۱۳
[ شناسه خبر : ۱۱۰۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس پلیس راه استان زنجان:

حجم ترافیک در محورهای استان زنجان افزایش یافته است/ تردد در محورهای استان زنجان روان است

حجم-ترافیک-در-محورهای-استان-زنجان-افزایش-یافته-است-تردد-در-محورهای-استان-زنجان-روان-است

رئیس پلیس راه استان زنجان با اشاره به اینکه با اتمام نیمه اول تعطیلات و افزایش تردد در محورهای استان زنجان حجم ترافیک افزایش یافته است گفت: افزایش حجم ترافیک در آزاد راهها بوده است.

علی اصغر شیر محمدی در گفت  گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به افزایش ترافیک در محورهای اصلی استان زنجان اظهار کرد: در حال حاضر حجم ترافیک در آزاد راههای زنجان- قزوین و زنجان- تبریز افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ترافیک آزاد راهها سنگین است و رانندگان باید با احتیاط و با رعایت قوانین رانندگی تردد داشته باشند.

شیر محمدی تاکید کرد: خواب‌آلودگی، خستگی، سرعت و سبقت غیرمجاز و توجه نداشتن به جلو غیرمجاز از مهم‌ترین عوامل بروز سوانح جاده‌ای در روزهای اخیر بوده و بیشترین تخلفات در ایام تعطیلات در محورهای استان زنجان تخطی از سرعت مطمئنه بوده است.

وی با اشاره به اینکه تردد در محورهای استان زنجان هیچ مشکلی ندارد افزود: تردد در محورهای مواصلاتی فرعی نیز به آرامی انجام می شود و مشکلی در تردد وجود ندارد.

رئیس پلیس راه استان زنجان گفت:با توجه به اینکه برگشت مسافران نوروزی را داریم تردد در جاده های استان زنجان بعد از ظهر به احتمال بیشتر افزایش خواهد یافت.

وی خاطرنشان کرد: از رانندگان و مسافران تقاضا داریم با سرعت مطمئنه در جاده‌ها تردد کرده و از توقف در حاشیه آزادراه‌ها خودداری کنند تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر