logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۸
[ شناسه خبر : ۱۱۰۵۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
در ستاد روز جهانی قدس زنجان مطرح شد؛

سخنرانی وزیر دفاع در مراسم روز قدس زنجان/ برگزاری 804 برنامه توسط بسیج به مناسبت سالروز فتح خرمشهر

سخنرانی-وزیر-دفاع-در-مراسم-روز-قدس-زنجان-برگزاری-804-برنامه-توسط-بسیج-به-مناسبت-سالروز-فتح-خرمشهر

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: امیر سرتیپ امیر حاتمی،وزیر دفاع در مراسم روز قدس زنجان سخنرانی می کند.

به گزارش موج رسا; سعید حسینی امروز جلسه ستاد برگزاری مراسم روز جهانی قدس،بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد، اظهار داشت: مراسم روز جهانی قدس به عنوان یادگار امام خمینی (ره) مصادف با 10 خرداد،25 ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس از میدان قائم زنجان تا مصلی خاتم الانبیا برگزار می شود، افزود: برنامه های جانبی مختلفی در شبستان مصلی خاتم الانبیا و مسیر راهپیمایی روز قدس در زنجان برگزار می شود.

این مسئول با اشاره به اقدامات ددمنشانه رژیم غاصب اسرائیل در برابر مردم فلسطین و مستاصل شدن این رژیم در مقابل دفاع جانانه موشکی مردم این خطه،برضرورت برگزاری باشکوه مراسم روز قدس در استان زنجان تاکید کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان ادامه داد: ویژه برنامه یوم الله 14 خرداد،سالروز عروج حضرت امام خمینی (ره) و با توجه به بحران سازی استکبار جهانی،با حضور باشکوه مردم فهیم زنجان برگزار می شود.

حسینی گفت: مراسم 14 خرداد صبح این روز با حضور اقشار مختلف مردم در امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان برگزار می شود و دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان نیز همان ساعت به سمت این امامزاده حرکت می کند.

وی با اشاره به تقارن 15 خرداد با روز عید فطر،گفت: مراسم 15 خرداد ساعت 22 شب 14 خرداد در امامزاده سید ابراهیم (ع) برگزار می شود.

 این مسئول خاطرنشان کرد: حضور مدیران و کارکنان می تواند به باشکوهتر برگزار شدن مراسم های 14 و 15 خرداد و روز قدس منجر شود.

فرماندار زنجان در ادامه این جلسه،اظهار داشت: جلسه شهرستانی برنامه های 14 و 15 خرداد و راهپیمایی روز قدس در زنجان برگزار شد.

* ضرورت استفاده از ظرفیت های مردمی برای برگزاری مراسم های خرداد

رضا عسگری بیان داشت: با توجه به شرایط عمومی امروز جامعه و تلاش دشمنان در مقابل نظام اسلامی،باید از ظرفیت های مردمی، تشکل ها و گروه های فعال برای برگزاری باشکوه مراسم های 14 و 15 خرداد و روز قدس استفاده شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان نیز در ادامه این مراسم با اشاره به تشکیل شبکه تبلیغی در استان زنجان، گفت: بیانیه گام دوم انقلاب از سوی این شبکه تبلیغی در برنامه های خرداد تبیین می شود.

حجت الاسلام صفی یاری بیان داشت: برنامه های ویژه ای در 14 و 15 خرداد از سوی هئیت های مذهبی برگزار می شود.

وی ادامه داد: شبکه های متعددی در فضای مجازی و اجتماعی پیش بینی شده است و مستمرا به این شبکه ها محتوا دهی و تغذیه فکری داده می شود.

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در ادامه این جلسه،اظهار داشت: گلباران مزار شهدا به مناسبت سوم خرداد روز پنج شنبه این هفته با حضور مردم و مسئولان زنجانی در مزارهای شهدا برگزار می شود.

علی کاظمی با اشاره به اینکه این مجموعه دارای 50 هزار نفر جامعه هدف است، افزود: از همه جامعه هدف برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت می شوند.

وی با بیان اینکه برنامه های متعددی از سوی حسینیه های شهدا به مناسبت 14 و 15 خرداد در زنجان برگزار می شود، افزود: نمایشگاه محصولات فرهنگی به همین مناسبت برگزار می شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: در روستای عمید آباد برنامه 14 خرداد هر ساله برگزار می شود که امسال نیز با حضور اقشار مختلف برگزار می شود.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان در ادامه این جلسه با گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر و یاد و خاطره 150 شهید استان زنجان در این عملیات،افزود: نیروهای زنجانی در این عملیات خط شکن بودند.

سردار جهانبخش کرمی،افزود: 804 برنامه توسط پایگاه های مقاومت در مساجد و اقشار با هماهنگی هئیت امنا در استان زنجان برگزار می شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر