logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۳۲
[ شناسه خبر : ۱۱۰۳۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
استاندار زنجان:

مشکل اصلی ورزش استان زنجان پول نیست/ بدهکار جوانان هستیم

مشکل-اصلی-ورزش-استان-زنجان-پول-نیست-بدهکار-جوانان-هستیم

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه باید ورزش در استان به مسئله تبدیل شود، گفت: مشکل ورزش استان زنجان پول نیست.

به گزارش موج رسا; فتح‌اله حقیقی امروز در جلسه شورای ورزش همگانی با بیان اینکه مسئله و مشکل اصلی ما در استان این است که ورزش را مسئله نمی‌دانیم، اظهار کرد: طی بازیدهای مختلفی که داشتم متوجه شدم که ورزش در این استان مسئله نیست.

وی با بیان اینکه از ظرفیت‌های موجود استان از جمله سدها و مناظر کم نظیر استفاده نمی‌شود، ابراز کرد: اماکن سرزمینی استان زنجان بی نظیر است و حتی می‌توان مسابقات آسیایی را نیز به بهترین شکل برگزار کرد.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه مشکل ورزش استان زنجان پول نیست، عنوان کرد: ما حتی ورزشگاه‌های خالی از تماشاگر و ورزشکار داریم و اگر ورزش در استان مسئله بود شاهد این وضعیت نبودیم.

وی با بیان اینکه وقتی مدیران ما در انظار عمومی حضور پیدا نمی‌کنند، چه انتظاری از افراد عادی می‌توان داشت، افزود: برای توسعه فرهنگ ورزش در بین عموم مردم باید مدیران نیز به صحنه بیایند.

حقیقی با بیان اینکه باید طرحی در خصوص حمایت صنعت از ورزش ارائه شود، گفت: نمی‌دانم مدیران از دست ما مسئولان چه می‌کشند.

وی با اشاره به ضریب نفوذ 85 درصدی اینترنت و عضویت 73 درصدی در سایتهای مجازی ادامه داد: ما به جوانان بدهکاریم و حق نداریم تا وقتی که امکان دیگری را فراهم نکردیم به آنها بگوییم که فلان کار را نکنید.

استاندار زنجان با بیان اینکه متوسط سرانه سرانه ورزش کشور 1.2 مترمربع است، ابراز کرد: سرانه ورزش در استان زنجان 74 صدم مترمربع است و باید بتوانیم از امکانات خدادادی نیز استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه تعداد جلسات برگزار شده در حوزه ورزش کم است، عنوان کرد: باید صنایع را در طرحها سهیم کنیم که این می‌تواند تحولی را در ورزش استان ایجاد کند.

حقیقی با بیان اینکه هیچ تیمی در استان اسپانسر ندارد، خاطرنشان کرد: باید برنامه‌های عملیاتی در حوزه ورزش ارائه کرد، در همین راستا به معاون سیاسی تاکید کرده‌ام که اجازه موازی کاری در اجرای برنامه‌‎های اوقات فراعت را ندهد.

وی با تاکید بر در نظر گرفتن هفته فرهنگی برای تمام شهرستانها تصریح کرد: هر دستگاه باید وظیفه خود را در این خصوص انجام دهد.

استاندار زنجان با بیان اینکه در ورزش قهرمانی نیز باید سرمایه‌گذاری کنیم، گفت: ساماندهی پروژه‌های یکی از موضوعاتی بود که ما آن را مورد توجه قرار دادیم.

وی با اشاره به اینکه نخستین مجمع مشتورتی جوانان را هفته آینده تشکیل می‌دهیم، افزود: نخستین مجمع مدیران جوان استان را هم تشکیل خواهیم داد.

حقیقی در پایان از ورزش و جوانان استان خواست تا طرح کمک صنعت به ورزش استان را ارائه دهند، عنوان کرد: در یک جلسه باید مدیران صنعتی را جمع کرده و برای نحوه کمک صنعت به ورزش تصمیم گیری کنیم.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر