logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۴۱
[ شناسه خبر : ۱۱۰۳۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرمانده انتظامی استان زنجان خبرداد

دستگیری باند سارقان خودرو با 5 میلیارد ریال اموال مسروقه در زنجان

دستگیری-باند-سارقان-خودرو-با-5-میلیارد-ریال-اموال-مسروقه-در-زنجان

فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری 2 سارق حرفه ای خودرو در سطح کشور خبر داد و گفت: از متهمان 9 دستگاه خودرو مسروقه به ارزش بیش از 5 میلیارد ریال کشف شد.

به گزارش موج رسا; سردار رحیم جهانبخش امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به دستگیری باند سارقان حرفه‌ای خودرو با 5 میلیارد ریال اموال مسروقه در زنجان اظهار کرد: از این دو متهم دستگیر شده 9 دستگاه خودرو مسروقه به ارزش بیش از 5 میلیارد ریال کشف شد.

وی خاطر نشان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت خودروهای مدل بالا با شگرد و شیوه‌ای خاص در سطح استان ماموران پلیس اگاهی نسبت به موضوع حساس و موضوع را در دستور کار دادند.

وی افزود‌: ماموران در تحقیقات خود در‌یافتند سرقت خودروها به صورت فنی و پیچیده و با جعل اسناد در سطح کشور توسط اعضای یک باند دو نفره صورت گرفته است.

سردار جهانبخش عنوان کرد‌: ماموران پلیس آگاهی با اقدامات فنی و پلیسی متهمان را در استانهای همجوار شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان زنجان بیان کرد: متهمان پس از شناسایی و سرقت خودروها با شگرد خاص اقدام به خرید اسناد و مدارک خودروهای تصادفی خارج از رده  کرده که مطابق خودروهای مسروقه بوده و با جعل اسناد و مدارک خودروهای مستهلک آنها را به فروش می‌رساندند‌.

سردار جهانبخش با بیان اینکه از متهمان 9 دستگاه خودرو مسروقه به ارزش بیش از 5 میلیارد ریال کشف شد گفت‌: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند‌.

فرمانده انتظامی استان زنجان با توصیه به شهروندان جهت تجهیز خودرو های خود به اقلام بازدارنده مثل قفل فرمان ، پدال ، دزدگیر و غیره از شهروندان درخواست داریم هنگام خرید خودرو اصالت آن را توسط کارشناسان در مراکز تعویض پلاک و پلیس آگاهی مطمئن سپس اقدام به خرید کنید که ناخواسته خودرو مسروقه‌ای را خریداری نکنند.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر