logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۲۱
[ شناسه خبر : ۱۱۰۲۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
عضو کمسیون کشاورزی مجلس در گفت‌وگو با موج رسا؛

بلاتکلیفی پروژه‌هایی که عزم و توجه مسئولان را می‌طلبد/ اقدام عملی در انتقال پسماند روی زنجان انجام نشده است

بلاتکلیفی-پروژه‌هایی-که-عزم-و-توجه-مسئولان-را-می‌طلبد-اقدام-عملی-در-انتقال-پسماند-روی-زنجان-انجام-نشده-است-

عضو کمسیون کشاورزی مجلس با اشاره به بلاتکلیفی برخی از پروژه‌های مهم استان و عدم توجه مسئولانی استانی و کشوری در اجرای آنها گفت: با وجود اینکه یکسال است مجوز انتقال پسماند روی اخذ شده ولی اقدام عملی در این راستا انجام نشده است.

علی وقف‌چی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه وضعیت استان زنجان در برخی از مسائل بلاتکلیف است اظهار کرد: انتظار است که مسئولین  استان زنجان با جدیت تمام به این مسائل توجه کرده و پیگیر آنها باشند.

وی با اشاره به تعطیلی فرودگاه زنجان تصریح کرد: با وجود اینکه تلاش کردیم تا فرودگاه زنجان دوباره شروع به کار کند ولی همچنان فعالیتی در فرودگاه زنجان وجود ندارد.

عضو کمسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هر چند که مکاتبه‌ای با وزیر راه و شهرسازی داشتیم بیان کرد: هنوز مشکل عدم فعالیت فرودگاه زنجان برطرف نشده است.

وی با اشاره به بلاتکلیفی پروژه سد مشمپا عنوان کرد: همچنان این پروژه بلاتکلیف مانده و باید مسئولان استانی این موارد را پیگیری کنند.

وقف‌چی با تاکید بر توجه مسئولان استانی به بحث اجرای طرح فاضلاب شهری زنجان افزود: این طرح نیز از جمله طرحهایی است که باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

وی با اشاره به بحث مشکلات بازار زنجان افزود: با وجود صد‌ها بار تذکر به رئیس جمهور و مسئولان مربوطه کشوری دادیم همچنان تعلل در حل مشکلات تاسیسات بازار زنجان را شاهد هستیم.

عضو کمسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در مورد انتقال پسماند روی زنجان بیان کرد: همچنین نزدیک یک سال است که مجوز انتقال پسماند روی را با تلاش‌هایی که کردیم از محیط زیست اخذ کردیم ولی در اجرا هنور کاری عملی انجام نشده و انتظار است مسئولان استانداری و سازمان صنعت٬ معدن و تجارت استان در این راستا اقدام عملی داشته باشند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: دو بانده کردن راه آهن تهران- زنجان نیز از جمله پروژه‌هایی است که باید در اجرای آن توجه ویژه صورت گیرد.

//ع

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر