logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۵۵
[ شناسه خبر : ۱۱۰۱۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس کل دادگستری استان زنجان تأکید کرد

جشن گلریزان گامی در جهت کاهش آمار جمعیت کیفری زندانها است/ کاهش جمعیت کیفری زندانها سیاست مهم دستگاه قضا

جشن-گلریزان-گامی-در-جهت-کاهش-آمار-جمعیت-کیفری-زندانها-است-کاهش-جمعیت-کیفری-زندانها-سیاست-مهم-دستگاه-قضا

رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: جشن گلریزان گامی در جهت کاهش آمار جمعیت کیفری زندانها است.

به گزارش موج رسا;  حجت الاسلام اسمعیل صادقی نیارکی در نخستین جشن گلریزان شهرستان ایجرود که با حضور امام جمعه ،فرماندار و مردم خیر و شریف شهرستان ایجرود  در مصلی این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: از سیاست های مهم دستگاه قضایی کاهش جمعیت کیفری زندانهاست که امیدواریم  با برگزاری جشن گلریزان گامی موثر در تحقق این امر برداریم.

وی با بیان اینکه جشن گلریزان در سالهای گذشته صرفا در سه شهرستان برگزار می شد ابراز کرد: با برنامه ریزیای انجام شده امسال ما این تعداد را به هشت شهرستان افزایش دادیم و امیدواریم با برگزاری این جشن ها وجمع آوری کمک های خیرین و مردم عزیز بتوانیم تعداد بیشتری از محکومین مالی و غیر عمد را از زندان آزاد کنیم که انشاء الله این امر محقق خواهد شد.

رئیس شورای قضایی استان زنجان در ادامه با اشاره به این که این نخستین جشن گلریزانی است که در شهرستان ایجرود برگزار می شود افزود: این حضور و کمک های مردم نیکوکار و نوع دوست شهرستان در اولین تجربه بسیار ارزشمند وقابل تقدیر است.

این مقام عالی قضایی استان زنجان خاطرنشان کرد: تعداد محکومین مالی و غیر عمد شهرستان ایجرود 21 نفر می باشند که نیازمند کمک های هستند که امیدواریم  امروز با کمک های مردم شریف زمینه آزادی این افراد فراهم شده و دل خانواده های این زندانیان را شاد گردد که اجر بسیاری نزد خداوند متعال دارد.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر