logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۵۹
[ شناسه خبر : ۱۱۰۰۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
از سوی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی زنجان؛

برنامه های 14 و 15 خرداد در زنجان تشریح شد/ میدان قائم تا مصلی نماز جمعه مسیر راهپیمایی روز قدس زنجان

برنامه-های-14-و-15-خرداد-در-زنجان-تشریح-شد-میدان-قائم-تا-مصلی-نماز-جمعه-مسیر-راهپیمایی-روز-قدس-زنجان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: برنامه های 14 و 15 خرداد با حضور آحاد مردم و با برنامه ریزی های لازم در زنجان برگزار می شود.

به گزارش موج رسا; سعید حسینی عصر امروز در ستاد برگزاری مراسم روز جهانی قدس و بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد،اظهار داشت: برنامه های روز جهانی قدس همزمان با آخرین جمعه ماه رمضان در سراسر استان زنجان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه ضروری است با توجه به شرایط حساس جامعه فلسطین و مقاومت در برابر حرکات ددمنشانه رژیم غاصب اسرائیل، برنامه های روز قدس به نحو چشمگیری برگزار شود،افزود: راهپیمایی روز قدس از ساعت 10:30 صبح از میدان قائم(کوچه مشکی) تا مصلی نماز جمعه برگزار می شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: مراسم 14 خرداد،سالروز عروج امام خمینی (ره) سه شنبه صبح روز چهاردهم خرداد در امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان از برگزاری ویژه مراسم 15 خرداد در ساعت 10 شب روز سه شنبه 14 خرداد در امامزاده سید ابراهیم (ع) خبرداد و گفت: سخنران این مراسم نیز مشخص شده است.

آیت الله شیخ علی خاتمی در ادامه این جلسه،اظهار داشت: تقارن ماه مبارک رمضان با 14 خرداد موجب شده تا اعزام زائران به مرقد امام خمینی (ره) منتفی شود.

 

*ضرورت برگزاری باشکوه مراسم های 14 و 15 خرداد

وی برضرورت برگزاری باشکوه مراسم های 14 و 15 خرداد در زنجان تاکید کرد و گفت:حضور باشکوه مردم موجب برگزاری مطلوب این دو مراسم می شود.

معاون شهردار زنجان نیز در ادامه این جلسه، اظهار داشت: فضا سازی و نصب بنرهای مناسبتی از سوی شهرداری انجام می شود.

احمدی از احسان حلیم در شب 14 خرداد در میدان بسیج زنجان خبرداد و گفت: برنامه های مناسبتی نیز از سوی شهرداری برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس به صورت رایگان جابه جا می شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان نیز از برگزاری مسابقات ورزشی قبل از 14 خرداد خبرداد وگفت: جشنواره های متعددی نیز به نام و یاد امام خمینی (ره) در این ایام برگزار می شود.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر