logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۴۴
[ شناسه خبر : ۱۱۰۰۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر خبرداد

برنامه‌ریزی برای حذف 95 درصد از صدور قبض‌های کاغذی تا مهرماه سالجاری

برنامه‌ریزی-برای-حذف-95-درصد-از-صدور-قبض‌های-کاغذی-تا-مهرماه-سالجاری

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر با اشاره به برنامه توانیر در حذف قبض های کاغذی گفت: تا مهرماه امسال باید بتوانیم حداقل 95 درصد از صدور قبض‌های کاغذی را متوقف کنیم.

به گزارش موج رسا; غلامعلی رخشانی مهر امروز در این نشست که با هدف تمرکز و پیگیری و اجرای فعالیت‌ها پیرامون "برنامه 098" جهت آمادگی در برابر پیک بار شبکه در تابستان پیش‌رو برگزار شد اظهار کرد: شرکت‌های توزیع برق کشور به 5 منطقه تقسیم شده است و هدف از این تقسیمات و منطقه‌ای کردن اقدامات شرکت‌های توزیع، چابک‌سازی این شرکت‌هاست تا در نهایت به بهبود وضعیت توزیع برق و برآیند آن بالارفتن کیفیت خدمات به مشترکان برق باشد.

رخشانی‌مهر، حذف قبوض کاغذی را یکی از اهداف شرکت توانیر برای کوتاه مدت بیان کرد و افزود: تا مهرماه امسال باید بتوانیم حداقل 95 درصد از صدور قبض‌های کاغذی را متوقف کنیم و در صورت نیاز برای حداکثر 5درصد از مشترکان برق قبض کاغذی صادر کنیم.

وی همچنین بر هوشمندسازی شرکت‌های توزیع در ابعاد مختلف و پویاتر شدن این شبکه بزرگ انرژی تاکید کرد و گفت: آینده دنیا در دست شرکت‌های توزیع انرژی است و بدون شک تلفات بخش‌های انتقال و بازدهی پایین نیروگاه‌های بزرگ و سرمایه سنگینی که برای ایجاد این نیروگاه‌ها نیاز است همه دنیا به سمت تولیدات محلی برده است و به تدریج نقش نیروگاه‌های بزرگ و شبکه انتقال کم‌رنگ‌تر خواهد شد.

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر تاکید کرد: شرکت‌های توزیع باید در مسیر به‌روز شدن قدم بردارند و لحظه‌ای غفلت به سال‌ها عقب افتادن از قطار پیشرفت می‌انجامد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان نیز در این نشست با تقدیر از حضور همکاران شرکت‌های توزیع نیروی برق غرب و شمال‌غرب کشور در زنجان گفت: حجم شبکه توزیع برق استان زنجان بیش از 14 هزار و 118کیلومتر است که این حجم شبکه به بیش از 445 هزار و 674 مشترک انرژی‌رسانی می‌کند.

توزیع بیش از 70 درصد مصرف انرژی در بخش مولد صنعت و کشاورزی

علیرضا علیزاده افزود: استان زنجان از شرایط خاصی در صنعت توزیع برق برخوردار است، چرا که بیش از 70 درصد مصرف انرژی استان در بخش مولد صنعت و کشاورزی توزیع می‌شود و برق در رونق تولید استان نقش به‌سزایی دارد.

وی تعداد کنتورهای هوشمند طرح فهام نصب شده در استان را 3 هزار و 580 دستگاه برشمرد و گفت: از این تعداد یک هزار و 480 دستگاه کنتور هوشمند در بخش کشاورزی نصب شده است.

رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: پس از تعرفه کشاورزی بخش صنعت با یک هزار و 149 دستگاه کنتور هوشمند بیشترین تعداد کنتور هوشمند نصب شده در استان است.

وی افزود: 494 دستگاه کنتور هوشمند نیز در بخش عمومی،41 کنتور هوشمند تعرفه تجاری و همچنین416 دستگاه کنتور در سایر بخش‌های شبکه توزیع برق استان زنجان نصب شده است.

گفتنی‌است این نشست با حضور مدیران‌عامل، معاونان خدمات مشترکین و بهره‌برداری استان‌های، آذربایجان شرقی، آذربایجان‌غربی، اردبیل، کرمانشاه، کردستان، ایلام، همدان، تبریز در زنجان برگزار شد.//ع

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر