logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۰۹
[ شناسه خبر : ۱۱۰۰۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
جانشین فرمانده انتظامي استان زنجان خبرداد

کشف 37 كيلو‌گرم مواد مخدر از نوع ترياك در زنجان

کشف-37-كيلو‌گرم-مواد-مخدر-از-نوع-ترياك-در-زنجان

جانشین فرمانده انتظامي استان زنجان از كشف 37 كيلو مواد مخدر از نوع ترياك و دستگيري يك قاچاقچي سابقه دار در يك عمليات پليسي خبرداد.

جعفر کردلو در گفت‌وگو با خبرنگارم موج رسا; اظهار کرد: در راستاي مبارزه با قاچاق مواد مخدر ماموران مبارزه با مواد مخدر استان زنجان از فعاليت يك نفر در امر تهيه و توزيع مواد مخدر مطلع و رسيدگي به موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.

جانشین فرمانده انتظامي استان زنجان افزود: ماموران در ادامه تحقيقات خود دريافتند اين متهم قصد دارد مقدار قابل توجهي مواد مخدر را از استان هاي جنوبی به وسيله يك دستگاه خودرو خاور به استانهای غربی منتقل و توزيع كند.

سرهنگ کردلو با اشاره به اينكه عمليات دستگيري اين متهم آغاز و با تشكيل 3 تيم از پليس مواد مخدر مركز استان به اجرا درآمد خاطر نشان كرد: ، مأموران موفق شدند متهم را با يك دستگاه خودرو خاور در اتوبان زنجان- تبریز شناسايي و متوقف كنند.

وي با تاكيد بر اينكه ماموران در بازرسي دقيق از خودرو متهم 37 كيلو  گرم ماده مخدر از نوع ترياك كه در خودرو جاسازي شده بود كشف كردند، گفت‌: اين متهم با تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني به دادسرا معرفي شد.

جانشین فرمانده انتظامي استان زنجان با اشاره به آثار مخرب مواد مخدر اظهار داشت: بي‌شک احساس مسئوليت شهروندان در مبارزه با مواد مخدر و جلوگيري از قاچاق کالا و ارائه اطلاعات و اخبار پيرامون اين معضل اجتماعي به مرکز فوريت هاي پليس مي تواند گام موثري در برخورد با  قاچاقچيان و سوداگران مرگ باشد.

//ع 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر