logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۳
[ شناسه خبر : ۱۰۹۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

نامگذاری سال‌ها از سوی رهبر انقلاب نقشه راه کشور است

نامگذاری-سال‌ها-از-سوی-رهبر-انقلاب-نقشه-راه-کشور-است

امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه نامگذاری سال‌ها از سوی رهبر انقلاب نقشه راه کشور است، گفت: کارگزاران نظام خطوط کلی ترسیم شده امام مسلمین را سرلوحه کار خود قرار دهند.

 

به گزارش موج رسا; آیت الله شیخ علی خاتمی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه به سخنان رهبر معظم انقلاب در آغاز سال نو در حرم مطهر رضوی(ع) اشاره کرد و اظهار کرد: کارگزاران نظام خطوط کلی ترسیم شده امام مسلمین را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه امام مسلمین امسال نیز همچون سال های گذشته خطوط کلی و نقشه یکساله قوای سه گانه، قوای نظامی و انتظامی و همه کارگزاران نظام را تعیین کردند، افزود: رهبر معظم انقلاب توطئه‌های دشمنان را در اول سال متذکر شدند و به تبیین القائات دشمن پرداختند.

امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه مقام معظم رهبری بر اساس ضرورت و حکمت به عنوان امام امت و پدر دلسوز ملت، هر سال، مهمترین مسئله را به عنوان شعار سال مطرح می‎کنند، بیان کرد: به دلیل همان دلسوزی پدرانه و بر اساس نیاز و ضرورت و مطالعه همه شرایط اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی امسال نیز سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال از سوی مقام معظم رهبری عنوان شد.

آیت الله خاتمی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جوار حرم مطهر امام رضا (ع)، اظهار داشت: شعار سال نقشه راه برای مسئولان نظام، روسای قوا و همه دلسوزان و تصمیم‎گیران در مدیریت جامعه از سوی رهبری ترسیم شده است.

وی با بیان اینکه ریل‎گذاری اصلی فکر جامعه امسال نیز از سوی مقام معظم رهبری بیان شد که ضروری است همه مردم و مسئولان به این امر مهم توجه کنند، تصریح کرد: تاکید دارم شعار سال تا آخر سال همواره مورد توجه همه مسئولان باشد.

امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به شیرینی‎ها و تلخی‎هایی سال گذشته، بیان داشت: موفقیت ‎های ملت سوریه و شکست آمریکا، رژیم غاصب اسرائیل، آل سعود و ترکیه شد از شادی‎های سال گذشته و آتش‌سوزی ساختمان پلاسکو از حوادث تلخی سال گذشته بود.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه رژیم مسلمان‌کش آل‌ سعود بیش از 7 میلیون نفر از زنان و کودکان و مردم بی‌دفاع و مظلوم یمن را دچار فقر مزمن کرد اما صدایی از مدعیان حقوق بشر دیده نمی‌شود، افزود: ملت‌ های مظلوم و تحت ستم به یاری خداوند متعال از جمله یمن، بحرین، عراق، فلسطین، سوریه و غیره پیروز خواهند شد.

وی با بیان اینکه مسلمان نمی‎تواند در برابر تلخی‎های دیگر مسلمانان نیز بی‎تفاوت باشد، افزود: حضور مردم در فرصت ‎های مختلف دینی، نشان از دین‎مداری مردم بود.

امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه از دیدگاه مقام معظم رهبری ما هنوز با نقطه مطلوب و ایده‎آل در زمینه اقتصاد مقاومتی فاصله داریم، بیان کرد: بیکاری به ویژه بیکاری فارغ‎التحصیلان جامعه، ضعف برای کشور محسوب می‎شود.//پ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر