logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۳۸
[ شناسه خبر : ۱۰۹۷۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرعامل شرکت غله استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

پیش‌بینی خرید بیش از 500 هزار تن گندم در استان زنجان/ دستگاه‌های نظارتی ورود ویژه به بحث دلال‌بازی احتمالی بازار گندم داشته باشند

پیش‌بینی-خرید-بیش-از-500-هزار-تن-گندم-در-استان-زنجان-دستگاه‌های-نظارتی-ورود-ویژه-به-بحث-دلال‌بازی-احتمالی-بازار-گندم-داشته-باشند

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان گفت: پیش‌بینی  خرید بیش از 500 هزار تن گندم را در استان زنجان داریم.

محمد ایزدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه پیش بینی جهاد کشاورزی استان در تولید گندم از مزارع استان حدود 580 هزار تن است، اظهار کرد: پیش بینی برای خرید نیز 501 هزار تن است.

وی با بیان اینکه امیدواریم رکورد سال قابل را در خرید گندم بشکنیم، ابراز کرد: خرید گندم در استان زنجان امسال از اواسط یا اواخر تیرماه آغاز خواهد شد.

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان با اشاره به شایعات مطرح شده در خصوص پیش خرید گندم از کشاورزان توسط دلالان عنوان کرد: ما این شایعات را شنیدیم اما دستگاه‌های نظارتی استان دنبال پخش محل این شایعات و برخورد با موارد احتمالی هستند.

وی با بیان اینکه خرید 500 هزار تن خرید در توان دلالان نیست، گفت: ممکن است بخش خیلی جزئی از گندم استان توسط دلالان جابه‌جا شود که در این خصوص نیز از دستگاه‌های نظارتی استان می‌خواهم تا به صورت ویژه به این موضوع رسیدگی کنند.

ایزدی با تاکید بر اینکه ما با ظرفیت کامل به استقبال خرید از کشاورزان خواهیم رفت، خاطرنشان کرد: به دنبال این هستیم تا بروز مواردی همچون ورود دلالان به حوزه گندم را در استان شاهد نباشیم.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر