logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۹
[ شناسه خبر : ۱۰۹۷۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
در ميان 33 منطقه انتظامي كشور؛

زنجان رتبه نخست احساس امنيت و آرامش گردشگران نوروزي را از آن خود كرد

زنجان-رتبه-نخست-احساس-امنيت-و-آرامش-گردشگران-نوروزي-را-از-آن-خود-كرد

رييس پليس امنيت استان زنجان گفت: زنجان رتبه اول احساس امنيت و آرامش از حضور پليس در ميان گردشگران نوروز  را در كشور از آن خود كرد.

به گزارش موج رسا; رييس پليس امنيت استان زنجان و هيئت همراه در ديدار با مديركل ميراث فرهنگي استان خبر از رتبه نخست در ميان 33 منطقه انتظامي بر اساس نظرسنجي از گردشگران نوروزي زنجان در 8 آيتم داد. 

سرهنگ مقدم گفت: رتبه اول كشوري در احساس امنيت و آرامش از حضور پليس، رتبه اول كشوري از حضور نيروي انتظامي در نوروز، رتبه اول كشوري در نحوه رفتار و برخورد پليس و رتبه اول كشوري در پيشگيري از سرقت اموال مسافران به زنجان تعلق یافت.

این مسئول خاطرنشان کرد: همچنین رتبه اول كشوري در اطلاع رساني در مورد وضعيت ترافيك جاده ها، رتبه اول كشوري حضور بموقع در تصادفات جاده اي، رتبه اول كشوري در برخورد جدي با رفتارهاي پر خطر رانندگان و رتبه اول كشوري در وضعيت اطلاع رساني و آموزش همگاني در آگاهي رساني به مسافران نوروزي نیز دیگر آیتم هایی است که زنجان توانسته در ميان 33 منطقه انتظامي كشور بر اساس نظرسنجي هاي صورت گرفته رتبه اول را از آن خود كند. 

 به گفته وی در مجموع در ميانگين نمره عملكرد نيروي انتظامي استان زنجان در سطح كشور اين استان در ميان 33 منطقه انتظامي در جايگاه سوم قرار دارد.  

  يحيي رحمتي در اين ديدار وجود امنيت و اعلام اين وضعيت را لازمه توزيع همه مكاني سفر دانست و اظهار كرد: عبور از معبر به مقصد گردشگري از اهداف ماست كه وجود و حضور امنيت ما را در رسيدن به اين مهم ياري مي دهد. 

 سرهنگ درستي نيز در  این دیدار گفت: اين باعث افتخار است كه زنجان توانسته رتبه اول كشوري در معقوله حفظ امنيت گردشگران را از آن خود كند چراکه حفظ اموال مسافران و امنيت آنها و كسب رتبه اول امتياز بزرگي محسوب مي شود .  

وی ادامه داد: بصورت محسوس و نامحسوس از سوي نيروي انتظامي استان زنجان در نوروز 98 صورت گرفته كه منجر به اين دستاورد بزرگ شده است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر