logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۴
[ شناسه خبر : ۱۰۹۵۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون سیاسی – امنیتی استاندار زنجان:

مقاومت عالمانه و مدبرانه برای حل مشکلات جامعه ضروری است/ضرورت توجه به توانمندسازی بانوان

مقاومت-عالمانه-و-مدبرانه-برای-حل-مشکلات-جامعه-ضروری-است-ضرورت-توجه-به-توانمندسازی-بانوان-

معاون سیاسی – امنیتی استاندار زنجان گفت: در شرایطی که بدخواهان نظام، سختی زیادی را برای مردم ایجاد کرده اند باید با مقاومت عالمانه و مدبرانه به دنبال راه حلی برای مشکلات بود.

به گزارش موج رسا; خدابخش مرادی نافچی امروز در نشست مشترک مشاوران و مسئولان امور زنان و خانواده دستگاه های اجرایی استان زنجان، اظهار داشت:حضور زنان متفکر و خلاق در جامعه موجب رشد اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی آن می شود.

وی با بیان اینکه بانوان همواره به عنوان نیروهای پیشرو و  اثرگذار در بخش های مختلف ظاهر شده اند، تصریح کرد: در نظام اسلامی به بانوان به عنوان نیمی از جمعیت کشور توجه شده است.

معاون سیاسی – امنیتی استاندار زنجان برضرورت توجه به توانمندسازی بانوان تاکید کرد و گفت: متعادل کردن نگاه همسری، مادری و حضور در نظام اداری و اجتماعی باید در کنار نقش مادر در بانوان مورد توجه قرار گیرد.

مرادی افزود: امروزه دختران و پسران را باید برای نقش های مادری، همسری و پدری تربیت کرد.

وی با بیان اینکه میزان نقش مدیریتی بانوان استان 13 درصد اعلام شده است، افزود: استانداری زنجان نیز شمار مدیران کل زن را در استان به سه نفر افزایش داده و چهار معاون مدیر کل، یک بخشدار و چهار رئیس اداره را از میان بانوان منصوب کرده است.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره تاکید  مدیریت استان برای تدوین برنامه عملیاتی و تعیین پنج اولویت کاری،خاطرنشان کرد: ارائه این برنامه در ارزیابی عملکرد مدیران دستگاه های اجرایی مورد توجه قرار می گیرد.

معاون سیاسی – امنیتی استاندار زنجان با اشاره به اینکه این برنامه در حوزه های سیاسی،امنیتی، اجتماعی،بانوان، مواد مخدر و پدافند غیر عامل تدوین شده است،ادامه داد: صرف بیان و طرح مسئله به معنای رفع مشکل نیست و باید ساز و کار برون رفت از مشکلات نیز ارائه شود.

مرادی برضرورت ایجاد امید، رفع یاس و ارتقای سلامت روان در جامعه تاکید کرد و کفت: امیدواری و امید بخشی، اعتماد آفرینی و تقویت سرمایه اجتماعی نیز ضروری است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر